ZizouJR 0 Rapporter innlegg Skrevet mai 16, 2005 hva slags bindemateriale brukes til å binde palmermygg? Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
ste-u 0 Rapporter innlegg Skrevet mai 16, 2005 hva slags bindemateriale brukes til å binde palmermygg? <{POST_SNAPBACK}> Jeg bruker sort tråd 12/0 , sort fine dubbing, grizzly hane . Hvis du bruker større krok og legger på en vinge av elk hair har du en brukbar caddis Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
AR 0 Rapporter innlegg Skrevet mai 16, 2005 Jeg bruker bare sort bindetråd og grizzlyhackle. Økonomisk flue. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
M4rt1n 0 Rapporter innlegg Skrevet mai 16, 2005 Krok: # 18-24 tørrfluekrok Bindetråd: Benecchi 12/0 Kropp: Sort flyrite eller bindetråd Hackle: Grizzly hanehackle av god kvalitet (bruker Metz) Enkel og god flue :) Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Wintersun 0 Rapporter innlegg Skrevet mai 20, 2005 (endret) Jeg bruker bare sort bindetråd og grizzlyhackle. Økonomisk flue. <{POST_SNAPBACK}> jeg bruker det samme. :P Endret mai 20, 2005 av MAdryfly Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Tommy... 9 Rapporter innlegg Skrevet mai 20, 2005 Hi... Bruker svart bindetråd, svart dubbing evt Påfuglherl, og dun farget hackle... ps: klipper ofte hacklet på undersiden pga at det tvinner ikke fortommen like mye, å det fisker like bra... Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder