Hopp til innhold
ZizouJR

Bindematrialer - hvor kjøper dere?

Recommended Posts

Hvor er det dere kjøper bindematerialet deres? :roll:

Trenger noen tips til hvor jeg kan kjøpe materiale.

Er det i butikken eller på internett?

Legg gjerne ut linker til sidene hvis dere kjøper på nettet. :wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Det meste på postordre, men har opplevd å få direkte ubrukelige materialer. Det er tryggest å handle i butikk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Guest Rams

Fluebindematerialet kjøper jeg hos min lokale spesialforretning hvor jeg både kan se og ta på sakene, og få kvalifisert råd og veiledning. -og hvor varene ikke er overpriset.

Min definitive favoritt er Jarle&Bjørnar fluefiske i Lillestrøm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Kjøper mine ting hos min lokale forhandler, Få i tillegg en masse tips og råd der. Ellers har Tundra Autdoor en katalog med mye spennende. Har kjøpt ett par nakker der og kvaliteten er upåklagelig . Litt dyrt men ......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Handler hår ,tinsel,flash o.l. hos Midtgård. Div. fjær til bl.a fulldressa laksefluer hos Jens Pilgård www.flytying.dk Midtgård har "verdens" fineste Tempelhund. Jens har veldig stort utvalg av all slags fjær til en hyggelig pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Handler så og si alt på Nordisk Fiskeutstyr. Liker selv å vandre rundt i butikken og få noen råd og tips på veien før jeg kjøper. Ikke mest økonomisk, kanskje, for man sparer mer penger på å benytte postordre fra statene.

www.nfisk.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

bestilte fra england hos lakelandflytying for en stund siden, og var veldig fornøyd.

hva synes du om 2.13 £ for en pakke med mer enn 100 cdc fjær. de tok bare 1.50£ frakt, ca 20 kr. tror jeg.

ellers så har jeg bestillt fra Grandes, kom i posten to dager etter bestilling. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

kjøp hos midtgård fluefiske.

fhar fått all levering dagen etter at jeg har ringt og bestillt. og det i kr.sand!

knall på priser er han også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Lakeland Flytying

Utrolige priser på Tiemco kroker iallefall. Og et godt utvalg ellers. Sender verden rundt for £1.50, merket "gift". Det gikk ca 14 dager fra bestilling til varene var i hus. Kan trygt anbefales.

Endret av T&T

Del dette innlegget

Lenke til innlegg