Hopp til innhold
Tomcat

Hva drikker du? Akkurat NÅ!

Recommended Posts

Med hostesaft mener du da Jägermeister? -i så fall god bedring :biggrin:

Her går det nå i kaffe, Caffe Vero og klassiske Mokkabønner fra Nidar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Kald carlsberg.skal på julebord med laksevenner i kveld.røykalaks,fenalår og spekemat på menyen.samt noe forskjellig drikke.skål!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Med hostesaft mener du da Jägermeister? -i så fall god bedring :biggrin:

Her går det nå i kaffe, Caffe Vero og klassiske Mokkabønner fra Nidar.

Nei, jeg mente klassisk hostesaft. Blander bruken av dette med nesespray og paracet disse dagene.

Har prøvd å dempe influensaen med både akevitt og cognac, men det hjalp ikke på annen måte enn at det ble litt mer morsomt å være syk. Er nå fri for begge deler.

Jägermeister er for søtt for min del, men ellers kan du gjerne by meg noe bittert i glasset. Både Orginal Bitter og Gammel Dansk flyter lett ned ganen min, gjerne fulgt av noe mørkt fra Mack.

Siden kona og dattera har dratt på kino, tror jeg jammen at jeg titter i barskapet etter mulig ny/gammel medisin.

Synd formen er så dårlig, for ellers ville jeg nok funnet frem fluebinderutstyret og tatt utfordringa fra Svensvik om romjulsfluer. Kanskje etter turen i barskapet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det var med tanke på Jägeren jeg ønsket god bedring for slikt brennevin kan vel kun inntas med skje i meget små doser.

Etter snart en måned med lungebetennelse og problemer etter denne kjennes det ut til at det er noe influensa på gang.  Skal forsøke å jage den på dør med noe "urmaker brennevin" jeg fikk av min kjære søster.   Flaska var pakket inn i en firkantet blikkeske med en masse urverk på utsiden og det sto : Made for Gentlemen, Limited edition by Bremont watch Company.  Kroppen kommer sikkert til å fungere som clockwork etter denne. :blink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Da må jeg ønske go bedring til deg og:)

Hvis ikke innholdet i blikkesken funegerer, så får du prøve en Gammel oppland:)

( den smakte fortreffelig idag også)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Diverse rødvin fra siste års julegaver. Merker og etiketter er ikke vesentlige i denne sammenheng. Det er jo lørdan.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har en kasserolle med Chaga på kok akkurat nå. Er spent på å smake denne vidundermedisinen fra naturen. Den inneholder de sterkeste antioksydantene man kjenner. Har høstet mange i dag, så det rekker over hele sommeren.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

startet med en tuborg etter at jeg har lagt nytt gulv i et rom (håndverkerpils).

Lufter nå en tomassi rødvin til en større biff etterpå :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Heimelaget solbærsnaps laget av 60 og solbær fra egen hage. Om det varmer en sår hals, ja så absolutt :smile:.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg