Hopp til innhold
Tomcat

Hva drikker du? Akkurat NÅ!

Recommended Posts

til fransk importert andebryst har jeg vært så heldig å få lov til å drikke La Tâche -86, noe som irkelig gjorde meg sentimental!!

virklig det beste jeg har hatt i glasset på leeeenge!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Inspirert av låt-tråden som er en formidabel suksess, spør jeg:

Hva drikker du, akkurat nå??

Jeg sitter i det andre glasset med Jacob`s Creek og sikler på Martell Cordon Rouge-flaska.

Hei går det i halvlitersglass med white russian med isbiter :laugh:

Ut og fiske stor ørret i mårra i et nytt vann, gleder meg :biggrin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hei, Henning! Godt å se at du nyter livets goder! Litt bedre stilt med meg og i kveld. Faktisk en Masi på meg og. Costasera Amarone 2003. :smile:

'

Nam, nam!! Jeg tror vi kunne hatt noe å snakke om over et glass - eller noen flasker - god vin... I kveld er det tørr tysk riesling, fra Dr Bürklin Wolf. Det finnes mye god hvitvin, men bare riesling er riesling!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Tar et glass Coto De Imaz Reserva, om en times tid går jeg over til en Chateau Laroque 1999 som skal nytes sammen med en bedre lørdagsmiddag bla. bestående av ferskt kalvekjøtt. Nam-nam...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Rødvin og øl, ett glass i hver hand :P

Og når pinnekjøttet er ferdig straks så blir det nok en akevitt og skal du se :wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Rødvin og øl, ett glass i hver hand :P

Og når pinnekjøttet er ferdig straks så blir det nok en akevitt og skal du se :wink:

Her tar vi en Bombay sapphire.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

I kveld er det DDE cognac. I morgen blir det bare Hansa Gulløl.

Tar en No. 10, nydelig gin.

JOS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Et glass fra en Argentinsk BIB med navn Quinta som jeg fikk anbefalt på polet i dag. Slettes ikke verst. Om et par timer blir det helstekt indrefilet av elg med bla. ferske asparges buntet og rullet i Serranoskinke, rosenkål, div. sopper og Lærdalspoteter. Selvfølgelig med en god viltsaus som kokken nettopp har laget, samtidig som nente glass ble konsumert. :P Til maten blir det en Masi Campofiorin 2004. Tror det blir en fin kveld! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Heldiggriser. Skulle mer enn gjerne drukket Masi under rolige forhold, men sitter nå på jobb og er utrolig bitter for at Cola-automaten var tom for vanlig cola. Måtte bite i det sure eplet og kjøpe Cola Zero isteden. Såpevann...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

:mellow: har vært på opphørssalg hos hauk sport i drammen, så har ikke annet i glaset enn billig papp vin, men en del bra kjøp ble det idag :biggrin:

En Masi her og. en Campofiorin 2004 Meget bra kan anbefales

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Fernet Branca! Småskral, dårlig i magen, frys og er kvalm. Da må man ty til det beste av medisin som kommer på flasker! :)

Huffda ....

Her går det i Ballantines for å fortrenge basillene :) En Whisky jeg hadde glemt smaken av.... ikke så verst faktisk 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Tok meg et par stive Laohroaig under landskampen. Fortsetter med en til . - Uansett vi er rett og slett ikke bedre fotballspillere. :cry: :cry:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg