Hopp til innhold
Kalle

DVD i Alt om fiske

Recommended Posts

Såg i butikken at det var med en dvd med fluebinding i nyeste Alt om fiske. Men siden jeg abonerer på det og dermed betaler 25kr mindre for bladet enn hva det koster i løssalg så får jeg altså ikke DVDen. Det suger spør du meg. (eller er det bare jeg som ikke har fått med DVDen)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Ikke så mye å gråte over. Binder SC og Micky Finn og får en stk. småfisk på hver av dem. Til slutt er den en dårlig presentasjon av Mustads Signature serie. Forresten, når jeg tenker etter så brukte de lighter på hodet til SC, det må jeg prøve.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

det er vel et triks for og kapre flere lesere enn de har , men sto på et annet forum at de skulle legge ut hele filmen på hjemmesiden .

dårlig kundebehandling mener nå jeg !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hvis dette er tilfelle , bør alle medlemmer i AOF sende klage mail til dem.... :-X

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

skriv til www.altomfiske.no send klage til redaksjonen eventuelt markedsavd. Jeg sendte en mail nå til redaksjonen v/appleby for en redegjørelse. Gjør det samme dere og...samlet gjør sterk... :evil: :biggrin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ja dette var litt dårlig.. ikke at jeg på død og liv må ha dvd'n, men det er vel en prinsippsak :-?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Årsaken til abonnentene ikke har fått denne er fordi den egentlig er et digert "elektronisk løssalgskort" for å få flere nye abonnenter.

Snackset i form av flubinding og fiskesekvenser skulle allerede nå vært tilgjengelig på www.altomfiske.no, men vi er pga vinterferien dessverre forsinket med produksjonen. Regner med at det blir lagt ut i løpet av en uke. Ønskes uansett en DVD i posten, send mail til abo-fiske@hm-media.no med navn og adresse.

Hilsen

Alt om Fiske

Erik Berget

Markedssjef

erik.berget@hm-media.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Slutt å klage nå folkens!

Enig at det er dårlig av AoF å ikke sende DVD med til oss trofaste abonnenter, men nå har markedssjefen tatt seg bryet med å gi oss en forklaring, samt forklart hvordan vi kan få DVD`en vi også. Jeg skal iallefall sende en mail og få den tilsendt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Slutt å klage nå folkens!

Enig at det er dårlig av AoF å ikke sende DVD med til oss trofaste abonnenter, men nå har markedssjefen tatt seg bryet med å gi oss en forklaring, samt forklart hvordan vi kan få DVD`en vi også. Jeg skal iallefall sende en mail og få den tilsendt!

amen !!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Største problemet til Normenn er å klage og syte samma faen. skjerp dere

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Største problemet til Normenn er å klage og syte samma faen. skjerp dere

Hvorfor skal de det :-?.jeg skjønner godt at de klager....at du så ikke er enig ,er en ting ..... ser mann på nettsiden din ,så er det vist ikke alt her i livet du er så fornøyd med..heller.... :wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hvorfor skal de det :-?.jeg skjønner godt at de klager....at du så ikke er enig ,er en ting ..... ser mann på nettsiden din ,så er det vist ikke alt her i livet du er så fornøyd med..heller.... :wink:

Greit nok at man sutrer for at de ikke har fått dvden, men når de har kommet med en løsning så klager man da også.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Greit nok at man sutrer for at de ikke har fått dvden, men når de har kommet med en løsning så klager man da også.

Liten oppsummering:

en klager over svaret .

tre stykker klager over "ham" igjen

og og så klager jeg over dere som klager over ham som....osv. :roll: :biggrin::biggrin:....bedre kan det ikke bli.. :wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg