Hopp til innhold
brasma

Tørrfluelandet 2

Recommended Posts

Opptakene skal være i boks, kun noen måneder med redigering igjen!!!

Blir sansynligvis ikke sluppet før på vårparten 2005....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Så vidt jeg har skjønt er opptakene gjort. Så det betyr vel kanskje at den kommer i vinter en gang... Blir jo spennende å se hvilken renne de fisker i denne gangen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Artig å ha noe å se fram til :P Leste også at det kommer en "Best of Bård & Lars" dvd etterhvert,så kanskje man overlever vinteren alikevel !

Synd er det uansett at det ikke ser ut til å være planer for flere av disse programmene i fremtiden :-?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hemsedal og Tisleia ihvertfall...

Nei, hva gjør de i Tisleia! Da blir det vel "umulig" å fiske der til neste sessong!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Nei, hva gjør de i Tisleia! Da blir det vel "umulig" å fiske der til neste sessong!!

Men tenk på alle mulighetene som åpner seg andre steder rundt omkring når alle skal dit :wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Enig med deg Dingo! Det værste som finnes er at noen lager en Jævla video av en elv du kanskje har brukt årevis på å finne ut av :evil:

Jeg er ihvertfall glad for at de lager de jævla videoene....... :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Artig å ha noe å se fram til  Leste også at det kommer en "Best of Bård & Lars" dvd etterhvert,så kanskje man overlever vinteren alikevel ! 

Det stemmer! Release 19. november. Håper vi får se den på Villmarkshuset, det pleier å være bra oppmøte der blant den østlandske fluefiskebefolkning...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har i dag snakket med Sponsor til Tørrfluelandet 2. Han kunne fortelle meg at dvden kommer i februar 2005!! å gled dere, jeg fikk se et 8minutters klipp fra filmen i dag. LIKE RÅTT som den forrige. Utstyret synes jeg er enda mer rått, da begge to har gått over til simms vadebekledning, fisker med Scott stenger :D og Waterworks sneller!

Gleder med til å se hele dvden!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det er også nylig kommet en DVD av Andre Brun med tema imitasjonsfiske etter ørret, 30 min variget, finnes bla å kjøpe i bokklubben Villmarksliv..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Fluefiskaren sa:

begge to har gått over til simms vadebekledning, fisker med Scott stenger  og Waterworks sneller!  

Hvor ble det av Tommy Hilfiger regnjakka til Lars Lenth han brukte i Hemsila? Høres ut som Tundra har vært tungt inne i bildet...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det er også nylig kommet en DVD av Andre Brun med tema imitasjonsfiske etter ørret, 30 min variget, finnes bla å kjøpe i bokklubben Villmarksliv..

Ikke kommet, men kommer snart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Fluefiskaren sa:

Hvor ble det av Tommy Hilfiger regnjakka til Lars Lenth han brukte i Hemsila? Høres ut som Tundra har vært tungt inne i bildet...

Var det ikke Chevalier han brukte?? eller husker jeg feil? kanskje ta en titt igjen, skader jo ikke akkurat.... :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Var det ikke Chevalier han brukte??

Jepp, Chevalier Hudson.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Fru Lucky Fly sa:

Jepp, Chevalier Hudson.

Joda, det er en Chevalier jakke han bruker i hele filmen bortsett fra i de siste scenene der han tyr til Tommy... Er det noen som vet om Chevalier jakka er ei fiskejakke? Eller er det bare ei kort jaktjakke eller no?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Stemmer, bokklubben jakt og fiske, bokklubben til Norges Jeger- og Fiskerforbund i sammarbeid med landbruksforlaget. DVD-en blir super tror jeg og er bestilt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Var inne på sida til bokklubben jakt og fiske for å prøve å bestille DVD'en til Anre Brun men fant den ikke! Hvor bestilte du den Persa?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

I siste medlemsblad var denne presentert med artikkelnr, mm

jeg fant den heller ikke på søk inne på sidene men jeg bestilte den etter

atrikkelnr.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg