Hopp til innhold
bondalspesial

Beste laksefluesnelle aftm 10 - 12 med innvendig ramme som beste kjøp

Recommended Posts

Treng god snelle som tåler ein støyt til CND stanga mi. Den bør ha innvendig ramme, då eg fiskar med skyteline, og den må ha god brems som tåler ein del pådrag. Eg nyttar både snellekant og brems på snella på stor fisk. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Ville tatt en kikk på Daniellson Control 8therteen:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Du greier deg også med en Danielsson L5W 8-12. Sammenligner man specs er det vanskelig/umulig å finne bedre sneller. Varer og varer livet ut, skulle noe skje er det gratis service. Konservativt utseende. 

Endret av svensvik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Nei, kjøpte den til sesongstart ifjor. Fikk tre lakser på premiereturen for snella, og det ble en så god opplevelse at jeg har bestilt ei til:).

Var litt skeptisk til denne før jeg fikk se den og kjøre laks på den. En svenske jeg kjenner har denne på alle sine stenger, så jeg ble litt nysgjerrig, og den appellerte til meg så jeg bestilte ei, det angrer jeg ikke på:).De er litt bredere og noe tyngre enn LW og HD, men balanserer meget godt og gjør seg godt på stanga:). Bakdelen er at jeg sliter å sette andre sneller på stanga igjen:).

kvaliteten er ikke noe å diskutere, det er Daniellson.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Kan bare slutte meg til dem som anbefaler Danielsson, om det er LW, HD eller Control-serien. Fantastiske sneller.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Då blir det nok Danielsson i ein eller annan form. Veit de om det er toll på denne, eller sleppe ein frå det som EØS-medlem? Eg ser Danielsson opererer med to prisar når ein skal bestille.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det er ingen toll. Men du må betale moms ved innkomst i Norge. Så da må du sørge for at du ikke betaler moms i Sverige. 

Er du i tvil så send dem en e-post. De svarer på timen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg