roli 0 Rapporter innlegg Skrevet april 25 Prøver bare å se om det er noen her og det er jo ikke det........ Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
laksoman 1 Rapporter innlegg Skrevet april 26 Veldig stille her Roli! Kor gikk daem alle??? Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
svensvik 226 Rapporter innlegg Skrevet april 26 Joda, noen er det. Men helt stille i påska. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
lars p 53 Rapporter innlegg Skrevet april 26 Blir nok bedre når sesongen starter nå . Drifterne kunne jo mulig sendt en mail til alle medlemmene at forumet var åpnet opp igjen... Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Tom Syversen 20 Rapporter innlegg Skrevet april 26 Blir nok bedre etterhvert som Lars sier.Det er i allfall hva jeg også tror. Hvordan fikk dere greie på at det er oppe og går igjen da? Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Manfred Olsen 1 Rapporter innlegg Skrevet april 27 Var innom og sjekket med ujevne mellomrom. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
svensvik 226 Rapporter innlegg Skrevet april 27 (endret) Det er vel opp til de gjenværende å vekke forumet igjen. Dypt savnet hos flere. Skal legge ut litt reklame til uka. Endret april 27 av svensvik Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Tom Syversen 20 Rapporter innlegg Skrevet april 27 Det høres bra ut svensvik.Og enig med deg.Det er litt opp til oss. Jeg tror at de fleste ikke er klar over at forumet er oppe og går. Manfred,jeg var også inne og sjekket med ujevne mellomrom. Og det er vel antageligvis noe et fåtall gjorde? Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Moserabben 0 Rapporter innlegg Skrevet april 28 Joda, er her innimellom og var det i "down-perioden" også. Fint at siden er satt i drift igjen, spesielt for oss som over hodet ikke orker Face-book... En del lærerikt å plukke opp nå og da - stå på Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Filip 0 Rapporter innlegg Skrevet april 29 On 26.4.2019 at 17.58, lars p said: Blir nok bedre når sesongen starter nå . Drifterne kunne jo mulig sendt en mail til alle medlemmene at forumet var åpnet opp igjen... Kanskje en god idé å gjøre det for å få opp aktiviteten igjen. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Daniel 4 Rapporter innlegg Skrevet april 29 Så bra! Da får man kanskje huske på å ta turen innom med gjevne mellomrom :D Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Sam 0 Rapporter innlegg Skrevet april 29 jepp Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Fiskechristoffer 0 Rapporter innlegg Skrevet april 30 Så fint at denne siden er oppe igjen! Savnet et forum for fluefiske :) Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Tropenkoller 6 Rapporter innlegg Skrevet april 30 Tipp topp, jaggu huska jeg ikke passordet også! Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Gillen 3 Rapporter innlegg Skrevet mai 3 Fikk e-post om at forumet hadde gjenoppstått - bra ! Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Tom Syversen 20 Rapporter innlegg Skrevet mai 6 Det er tydlig at det er noen her,og jeg for min del har tro på at det vil bli fler etterhvert. Allerede nå er jo det synlig. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Hr Lucky Fly 0 Rapporter innlegg Skrevet mai 6 Håper det, noe good old days blir det nok ikke lenger, men hadde vært fint med litt aktivitet på forumet, det er en stor database med mange emner, og noen tråder blir aldri for gamle:). Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Asbj.R. 108 Rapporter innlegg Skrevet mai 10 On 25.04.2019 at 22.12, roli said: Prøver bare å se om det er noen her og det er jo ikke det........ Joda roli, vi er her - men ikke hele tiden. Viktig at vi følger Svensviks råd og at alle er med å drar opp aktiviteten. Noen saftige fangstbilder til sommeren vil nok vekke flere. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder