Hopp til innhold
Arne Pursell

Flere ghetto løsninger...sneller fra kina...250kr..kan dette gå bra?

Recommended Posts

Ok. Jeg måtte bare slå til på denne her:

http://www.ebay.com/itm/CNC-MACHINED-ALUMINUM-FLY-FISHING-REEL-3-4-5-6-7-8-9-10-LEFT-RIGHT-HAND-RETREIVE-/182405755640?var=&hash=item2a783af2f8:m:mgbYmWv4l9j54Dqdz2KN7mQ

2 øl på min lokal var jo 2x85kr, måtte slutte drikke da jeg så en 3e øl ville kjøpt enda en snelle. Går dette bra? Er det virkelig CNC machined? Haha meget spent. Best of all...den kom på (7/8) 249 kroner inkludert frakt! Mao, under 350kr tollgrensen! HAHAHAHA.. nei forventer ikke allverden til den pris..men...fy flatern..! 

God I love China!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Når det er sagt, duden på Streamstix kom med en helt SYKT tilbud på Ross River snelle, denner her...http://www.rossreels.com/shop/reels/colorado-lt.html

Ser ekstremt bra ut...dag og natt. Men jeg har allerede en Vision GT-7 på samme størrelse som funker fint (nok ikke i samme klasse heller!). MEN tror jeg setter pengene mot stang da...

250kr, for frest alu snelle..det er helt sykt hvis sant. Min først laksesnelle, billig guideline støpt snelle, var minst 900kr, og overlevde ikke veldig lenge før den datt i stenene og ut med verktøyet...helt ok snelle, men billig som faen. Kan sikkert ebay 10x bedre snelle på ebay til 20-40 usd.

Ok venter spent på den der da! Enten kupp eller..ok da 3 øl eller pålegg i 3 dager....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder