Hopp til innhold
  • 0
Morten97

Ny stang etter 3 sesonger

Spørsmål

Hei, jeg har fluefisket nå i 3 sesonger og ser etter en ny stang. Fisker ørret så leter etter en #5. Ser etter prisklassen 2-5 tusen. Har ikke så god peiling på merker men har hatt Guideline Kispiox.

Har dere noen forslag til en grei stang for en ikke altfor erfaren fluefisker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

3 svar på dette spørsmålet

Recommended Posts

• 0

Ne, egentlig ikke. Men jeg har også begynt å se etter en ny enhånds. Og denne gangen har jeg ikke tenkt å bruke mye penger, iom at jeg bruker enhånds så lite. Så da har jeg begynt å samle opplysninger om Loop's nye Q-serie, rundt 2000 kr. Så langt positive utsagn, og jeg kan bruke linene jeg allerede har. Så får vi se, jeg har rikelig med stenger og tid før jeg bestemmer meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
  • 0

Eikre-Fly Fluvius 5m sammen med en Evolo Long Belly, Guideline Highwater eller Guideline Experience i WF5. Veldig god kombo og ikke minst billig.

Trenger du snelle ville jeg ha valgt Lamson Guru 2, evt Lamson Remix om lommeboka er slunken

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
  • 0
On 31.5.2017 at 16.03, storfemti said:

Eikre-Fly Fluvius 5m sammen med en Evolo Long Belly, Guideline Highwater eller Guideline Experience i WF5. Veldig god kombo og ikke minst billig.

Trenger du snelle ville jeg ha valgt Lamson Guru 2, evt Lamson Remix om lommeboka er slunken

Ja, har sett litt på Fluvius 5m. Men står litt på Orvis clearwater også... Vanskelig og bestemme seg :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg