Hopp til innhold
foslanden

Klump til Sage z-axis 13'4 #8

Recommended Posts

Er fersk tohånds kaster og har nettopp skaffet meg min første stang som ble en Sage z-axis 13'4 #8. Har fisket en del år med enhands.

Trenger litt hjelp med oppsett av snøre. Hvilken klump? Vekt og lengde? Og hvilken skyteline?

Hvis det er noen som har erfaringer med denne stanga setter jeg pris på litt hjelp :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Denne kan være noe ja ,denne lina er noe av det beste og enkleste du kan bruke.Den kaster utrolig godt og langt ,jeg for min del bruker nesten bare denne lina nå.Jeg bruker den i klasse 11/45 gram på min Sage Z- Axis 15 foter og det går som bare det. Du skulle vel ha hatt den kiasse 9 lina som veier mellom 38-39 gram den tror jeg vil gå godt på stanga di. Av skyteliner så bruker jeg bare Sunset Amnesia nå.,   http://www.ebay.com/itm/121366454484?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT      finner ikke noe som er bedre en den ,bare husk å strekke den godt før du begynner å bruke den så du får dratt ut minnet i den.

Endret av guru33

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Super line til Sage One 8136! Klasse 8 er perfekt, og tror det burde funke også på z-axis. Sent fra min YOGA Tablet 2-1050F via Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ja se der ja, den var kjekk å se på. Tror nok jeg går for en slik i klasse #8

Hvordan er det med å bruke dette i saltvann ved kastetrening? Blir det fort dårlig eller tåler det det?

Er det stykke å kjøre for å komme meg til en elv skjønner du :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg