Hopp til innhold
moby

Skottland, C&R, kvoter, fiskeregler

Recommended Posts

Noen som kjenner fiskeregler i de større skotske elvene, Spey, Tweed, Dee med flere? De har jo vært tidlig ute med fangstbegrensninger og kvoter, så der har vi kanskje noe å lære når nye fiskeregler skal på plass. Å få til noe som ligner det de har på nord på Kola er ikke realistisk på kort sikt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Dette var hva jeg fant etter litt rask googling:

River Dee   http://www.fishpal.com/Scotland/Galloway/Regulations.asp?dom=Galloway

River Spey  http://www.fishpal.com/Scotland/Spey/Regulations.asp?dom=Spey

Tilsynelatende slettes ikke så rigide regler som er innført i Trøndelagselvene.  Men hvem reiser til Scotland for å dra med seg stinkende bagasje hjem?  Norske elver besøkes fortsatt i overtall av nordmenn og lokale fiskere. –heldigvis.  Egentlig så kan vel utleier stille strengere betingelser enn hva regelverket tilsier, da er det vel opp til fisker å vurdere om han aksepterer og leier.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Tusen takk! Var innom fishpal men fant ikke det jeg var ute etter. Her var det jeg søkte etter, tro hva tanken bak en slik regulering er ? SALMON Each angler must return the 1st, 3rd, 5th etc... male fish caught All hen salmon and hen grilse must be released Throughout the season all stale or unseasonable fish must be released e.g. gravid, kelts. Escaped farmed salmon must be retained

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Selvfølgelig har baurhunden rett vedr Dee.  Rett link bør være  http://www.fishpal.com/Scotland/Dee/Regulations.asp?dom=Dee

Har foreløpig ikke lagt Scotland i "the bucket",  Norge har mange perler jeg vil besøke før jeg drar over bekken etter vann.

Har fiska i Scotland i april dei siste åra. Me har fiska litt for langt oppe i vassdraget, på Monaltrie and Lower Invercauld, ift. kva som er optimalt ift. tidspunkt. Men du verda for ei flott elv og ei flott strekning! Me har hatt nesten halvannan mil elv til disposisjon på 4-5 fiskarar. Dei flottaste hølane ein kan tenkje seg ligg som perler på ei snor nedetter dalføret. Dei flotte hølane og naturopplevnadane er i utganspunktet nok til at dette blir ei oppleving utanom det vanlege. Dyrelivet er mangfoldig og nært, kvar dag opplever ein å sjå hjort, rådyr, fasanar, ville kaniner og fleire artar av rovfuglar på nært hald. Som oftast får ein og ei tidlegare vårkjensle når ein reiser frå eit grått og noko snødekt område i Noreg over til Scotland med grønt gras, fuglekvitter i øyro og blomsterbløming lang elvebreidda. Det er flott å reise over for å kome i gang med sesongen, kastinga og gjerne litt uttesting av nytt utstyr før alvoret brakar laust her til lands. Eg brukar seie at å reise til Scotland på vårparten for ein laksefiskar blir omlag det same som når eit Tippeligalag reiser til La Manga på ettervinteren for å trene å spele treningskampar..!:-) Ein kjem seg vekk, trenar og ladar opp til den viktige sesongen. God mat, godt selskap med gode fiskekompisar, litt kulturelle opplevelsar med lokalt brygg er og ein del av dette vårfisket i Scotland.

Eg er viss på at du hadde trivast veldig godt med ein vårtur til Scotland, Nobody..!:-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg