Hopp til innhold
bondalspesial

Scientific Anglers Adapt Switch flueline

Recommended Posts

Kva er inntrykket av denne? Er den noko i nærleiken av Royal Wulff Ambush lina? Eg tenkjer å nytte denne til spey/skagit kasting med einhands fluestang. Eg har ei Scott S4 9'6 fot Aftm 8.  Er det ein brukbar kombinasjon?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Har nettopp kjøpt min andre av desse og er altså meget fornøgd  med korleis desse fungerer ! 

Allsidig ,går langt , mjuk i kulde ,presenterer bra sjølv langt ut, fin farge . Har 280 gr. til #6-7 og 360 til #8. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har nettopp kjøpt min andre av desse og er altså meget fornøgd  med korleis desse fungerer ! 

Allsidig ,går langt , mjuk i kulde ,presenterer bra sjølv langt ut, fin farge . Har 280 gr. til #6-7 og 360 til #8. 

Hei

Satt å så på disse linene selv.

Vurderte å bestille en 320 til min loop evotec 10 fot 8. Tror du den blir litt for lett? Ser du bruker 360 på din åtter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hei

Satt å så på disse linene selv.

Vurderte å bestille en 320 til min loop evotec 10 fot 8. Tror du den blir litt for lett? Ser du bruker 360 på din åtter

Eg forhøyrde meg med gjengen på sportsbutikken.no. Dei anbefaler 360 (dvs. 23 gram) på ei aftm 8. 320 grains vert for lett.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det er jo ei helline,sømløst tapered over til skytedelen så det er enkelt å ta inn ein meter til av klumpen om det er ønskelig og/eller passer stanga bedre ! 

Lina er superglatt med ei ruglete overflate,prøver å legge inn eit bilde !

Fargesettinga på SA sine sider er feil, heile klumpen er oransje, unntatt siste halvmeter i begge ender, som er beige !

Dessuten, 280 er nok litt for lett for min #6-7 stang og blir nok erstattet med 320. Altså, 280/18,1 grams til salgs ,vil passe ei 5-6 stang bedre !

12.02

Då er 320 grains bestilt frå Sportsbutikken Molde ! Dei har allerede og spår videre pågang etter desse utover sesongen !

P1020010.JPG

Endret av Ling123

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

OBS,OBS !

Har no kontrollmålt  lengder / vekt på dei 3 eg no har. (henta 320 på Sportsbutikken i dag !!:-))

Kan ikkje garantere at Konas kjøkkenvekt er 100 % riktig ,men ho lager jævlig gode kaker ! :biggrin:   ( kontrollmålt mot anna vekt +/- 1 gram )

SA har oppgitt på nettsida  at vekt er på 30 fot dvs. 9,14 meter som for alle liner er godt ute på skytedelen .

360 grains veier  , 26-27 gram , på første 6,7 meter er vekta 23-24 gram

320 grains veier   23-24 gram , på første 6,7 m er vekta 20-21 gram

280 grains veier  21-22gram , på første  6,7 meter er vekta 18 gram

Så tabellen på eska er riktig og kan ikkje skjønne anna enn at SA sin nettside har oppgitt akkurat denne lina feil med at vekta er på 9,14 !:angry:  6,7 meter er omtrent der baktaper begynner ,men 9,14 meter er godt ute på skytedelen .

Smak , behag,kastemetode  og forskjellge stenger vil avgjøre hvilket som passer best, men det er som sagt meget enkelt  å justere eit par gram begge veger då lina er glatt ! Har meddelt Ola på Sportsbuikken om dette !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg