Hopp til innhold
TrulsHJ

Forumflyktninger

Recommended Posts

Det er mange sjokkerte forumbrukere som har mistet 'hjemmet sitt' etter at ffs legges ned. Mange vil antagelig prøve å finne lykken andre steder, på flukt fra ørretens rike, hooked og fishspot.

Er det etablert et fungerende mottaksapparat som kan ta unna strømmen av forumflyktninger her? 

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Hei! Sveiver fortsatt med høyre, og har ingen planer om å endre den praksisen :-)

Drukner fluer (selvbundne vel og merke) og fluesnører i salt vann. Og liker det

Vi skal nok alltids finne noe å krangle om. Er nok å ta av :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Velkommen allesammen, mitt hjem er ivertfall alltid åpent for fluefiskere og naturvenner. Håper dere vil trives og vil være med på å lage litt liv og gjerne slik at blodtrykket og puls holdes noen ganger høyt :-)

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Bør vel være et krav at man sveiver med riktig hånd for å melde seg inn her i det minste?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg er vel egentlig ikke flyktning, håper det blir mer som å komme hjem :-) Og så mener jeg fortsatt det samme om kommersialisering av fiske som jeg gjorde før. Så mørkemennene som tok over og la ned ffs de får ikke ei krone fra meg... (bare en langfinger )

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Håper det kan bli mange gode diskusjoner her også og at mange blir med over fra fluefiskesiden. Vi trenger et godt forum for vår fantastiske lidenskap. Facebook er ikke et godt alternativ, dessverre. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Som folka i politikken ville sagt det, vi må være et raust, robust og inkluderende forum og prøve å ikke ekskludere noen. Sliter ennå med dårlig samvittighet for han karen som tidligere mente at forumet burde ha et eget emne for oterfiske, men som rett og slett ble sablet ned og siden aldri har latt høre fra seg. Håper motgangen siden har gjort ham sterkere. :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Som folka i politikken ville sagt det, vi må være et raust, robust og inkluderende forum og prøve å ikke ekskludere noen. Sliter ennå med dårlig samvittighet for han karen som tidligere mente at forumet burde ha et eget emne for oterfiske, men som rett og slett ble sablet ned og siden aldri har latt høre fra seg. Håper motgangen siden har gjort ham sterkere. :-)

Tror det kanskje var meg ;-) Grunde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Guest Asbj.R.

Det er mange sjokkerte forumbrukere som har mistet 'hjemmet sitt' etter at ffs legges ned. 

Dette fosterhjemmet har alltid plass til flere "barn".

Er det etablert et fungerende mottaksapparat som kan ta unna strømmen av forumflyktninger her? 

Du slipper i hvert fall å dra via Storskog. Bare ta med godt humør og høflig fremtreden, legg frem ei liste over dine beste fiskeplasser, og vær velkommen. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

:biggrin:

Gode nyheter; det ser ut som FFS får nytt liv! FFS's opphavsmann og tidligere eier Rune Stokkebekk prøver en gang til.

Nyheten om at FFS skulle avvikles førte til sorg (og for noen sinne) og masse engasjement blant forumets brukere (og missbrukere). Løsningen blir derfor antakelig en bruker-finansiert nettside og forum. Det blir også gjort forsøk på å øke engasjementet på forumet og mengden artikler og redaksjonelt stoff på nettsiden.

Regner med at Rune vil annonsere endringene på FFS i nær fremtid.

Jeg er superglad for denne utviklingen; det er mer enn nok fluefiskere i Norge for to store forum.

Mvh.

Grunde

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Guest Asbj.R.

:biggrin:

Gode nyheter; det ser ut som FFS får nytt liv! FFS's opphavsmann og tidligere eier Rune Stokkebekk prøver en gang til.

Nyheten om at FFS skulle avvikles førte til sorg (og for noen sinne) og masse engasjement blant forumets brukere (og missbrukere). Løsningen blir derfor antakelig en bruker-finansiert nettside og forum. Det blir også gjort forsøk på å øke engasjementet på forumet og mengden artikler og redaksjonelt stoff på nettsiden.

Regner med at Rune vil annonsere endringene på FFS i nær fremtid.

Jeg er superglad for denne utviklingen; det er mer enn nok fluefiskere i Norge for to store forum.

Mvh.

Grunde

Da blir det altså et kort opphold her i "fosterhjemmet". Likevel; det var hyggelig så lenge det varte.

For oss som ikke er så voldsomt dedikerte i fht. laksefiske, ville det være hyggelig om trådene rundt ørret/røye og sjøørret/sjørøye fikk flere sterke bidrag/innslag. Gjestene fra den andre siden er derfor velkommen til å fortsette aktiviteten her (for min del).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg