Hopp til innhold
Christommyh

Biltema stanga leverer!

Recommended Posts

Gratulerer med flott høstaure da. Ja, stanga leverer sier du og da spør jeg hvorfor skulle den ikke det..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Gratulerer med flott høstaure da. Ja, stanga leverer sier du og da spør jeg hvorfor skulle den ikke det..?

Takk:) Er ingen spesiell grunn til at den ikke skulle levert. Skreiv bare at den leverte. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Beklager ordlyden, det var virkelig ikke meningen, ser den nå. Joda, har selv stor glede i å justere litt på på selv enkle såkalte "fordømte" fluefiskesett og får ofte gode og veldig brukbare resultat av det. At vi vi blir mere og mere utstyrsfikserte og glemmer hva som er den egentlige meningen bak fisket er på mange måte synd. Utstyr er gøy, bevares og skal ikke kaste stein i glasshus men har for lenge siden innsett at det gode gamle uttrykket " det enkle er ofte det greieste" i stadig større grad treffer meg etterhvert som man eldes.

Nei man skal kose seg med stanga og det skal ikke bety noe som helst hva det måtte står skrevet på klingen. Takk for at du deler så fint et bilde med oss her på forumet. Er selv ute og fluefisker hver dag nå etter gyteaurer som står i horder i innsjøosene nå for tiden. Enkel og praktisk måte å kultivere på såvel der hvor det er overbefolkning og ser mange steder at mitt arbeide med høstbeskatning tydelig må ha bært frukter da gjenomsnittstørrelsen noen steder er betydelig høyere nå enn for 2-3 år siden. Men har ikke fått noen så fine som den på bildet ditt i høst.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Biltema stanga er faktisk veldig bra den! Betalte vell 300 kr for min med fluer. Jeg byttet snelle da, da den knappen man drar inn fisken med knakk, har hatt den i 1 år. Fått laks på 2,5 kg på den! Grei og kaste med, kaster jo langt og:) men nå har jeg kjøpt en litt lengere stang til 2.000 kr. Masse glede av Biltema stanga. Fin ørret

Del dette innlegget

Lenke til innlegg