Hopp til innhold

Recommended Posts

Hei alle guruer.

Jeg var på jobbreise i usa for et par års tid tilbake. Der møtte jeg en særdeles rik amerikaner med felles interesse for sportsfiske. For å gjøre en lang historie kort endte det med at han gav meg en helt ny 2 hånds fluestang, custom made. Jeg er som amatør å regne innenfor fluefiske, å har problemer nok med å håndtere enhåndsstang. Derfor vurderte jeg nå å selge denne stanga. Håper da at noen her kunne gi meg et lite hint om hva den er verd da jeg finner lite info på google. Som sagt er den helt ubrukt. Følger forresten med ekstra tupp. Se bilder for info.

På forhånd takk :)

flue2.jpg

flue1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Fant denne beskrivelsen på nettet.

9/27/2012 3:30:23 PM

Talon is latest incarnation of Loomis Composites, Inc., which formed back in the late 1970's. Shortly thereafter they reorganized as LCI, then Osprey and then in the 1990's as Talon. They have an extensive product line and do a good deal of work for OEM companies. Although they're not very active in the custom rod building market, they do sell blanks through a variety of rod building component supply dealers. They have many satisfied customers.

Og her er hjemmesida: http://www.talon-graphite.com/

Ser at disse stengene/blanksene er mer populære "over there" enn her i Europa. Aner ikke hva prisnivået er.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder