Hopp til innhold
guru33

Rio Scandi Versitip - Short

Recommended Posts

Har tengt å kjøpe meg en Rio Scandi Versitip Short 31 gram til min Loop cross s1 12 #7. Er det noen her som har noe erfaringer med den lina.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Kjøpte selv en slik i vinter eller var det julegave? Til en stang 11.6 fot kl 8 Har testet den litt. Har hatt en i kl 6 tre år tror jeg, og har brukt den rett mye på lavere og roligere vann. Liker disse linene veldig godt. Der går pent i lufta og er lettkastet. Akkurat passelig lengde (10 m) for mitt fiske. Blir nok mye brukt i august disse to linene, gitt at ikke snøen skal smelte akkurat da. Har til vanlig ikke likt liner med utskiftbare spisser, men Rio Scandi short fungerer også for meg.

Skal teste andre og lengre spisser til sommeren, har funnet fram noen gamle 15 fots med omtrent samme vekt fra Guideline (Connect).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har selv en Loop Cross S1 12' #7 og bruker en Rio Scandi Short Versitip 28 gram. For meg har dette vært en nydelig kombinasjon. Vil tro at en på 31 gram også vil fungere godt, men har ikke prøvd det. Dagens stenger takler det meste, så det blir litt smak og behag.:cool:

Endret av RGO

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Takker for tilbakemeldinger, Rio Scandi Short Versitip 31 gram ble bestilt fra Korsholm i Danmark. Da ble det NOK 1 197,65  inkludert frakt.

Skittfiske skulle ha 1399,- + 144 i frakt.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg