Hopp til innhold
Nobody

Nye koster ønskes i Orkla fellesforvaltning men.......

Recommended Posts

Valget har gått riktig for seg, da får Nilsen &co rette seg etter det. Kritikken han har fått er berettiget, da er det kanskje greit og overlate roret til andre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Reine flåtten, han biter seg fast.  http://www.avisa-st.no/nyheter/article10885449.ece

Kan ikke huske at det har vært så mye ledig fiske på dette tidspunkt i denne elva noen gang.  Blir nok "smalhans" for mange rettighetshavere i år.  Godt at det finnes alternativer til denne parodien av et laksefiske man er forespeilet i denne elva.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Reine flåtten, han biter seg fast.  http://www.avisa-st.no/nyheter/article10885449.ece

Kan ikke huske at det har vært så mye ledig fiske på dette tidspunkt i denne elva noen gang.  Blir nok "smalhans" for mange rettighetshavere i år.  Godt at det finnes alternativer til denne parodien av et laksefiske man er forespeilet i denne elva.

​Forhåpentlegvis kan ein håpe på ei kursendring frå Fellesforvaltninga sjølv om Nielsen held fram. Det er tydeleg at fleire og fleire grunneigarar er lei Nielsen sitt einerådande styresett og at fleire grunneigarar no ser ut til å engasjere seg all den tid dei merkar restriksjonsgalskapen direkte på pengetilstrøyminga si ift. særs låg etterspurnad etter fiske. Sjølv hadde eg berre for få år sidan 3-4 veker i elva, i år gidd eg nett so vidt å reise oppover i 4 dagar. Med ein monaleg god sesong i år, som eg faktisk trur blir ein realitet, skal det nok svært mykje til for at Nielsen og fraksjonen hans kan krisemaksimere seg fram til til å halde på gjeldande restriksjonsregime i åra framover. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

​Forhåpentlegvis kan ein håpe på ei kursendring frå Fellesforvaltninga sjølv om Nielsen held fram. Det er tydeleg at fleire og fleire grunneigarar er lei Nielsen sitt einerådande styresett og at fleire grunneigarar no ser ut til å engasjere seg all den tid dei merkar restriksjonsgalskapen direkte på pengetilstrøyminga si ift. særs låg etterspurnad etter fiske. Sjølv hadde eg berre for få år sidan 3-4 veker i elva, i år gidd eg nett so vidt å reise oppover i 4 dagar. Med ein monaleg god sesong i år, som eg faktisk trur blir ein realitet, skal det nok svært mykje til for at Nielsen og fraksjonen hans kan krisemaksimere seg fram til til å halde på gjeldande restriksjonsregime i åra framover. 

Jeg mener å dra kjensel på et par tre karer fra Rennebu på fotografiet fra møtet, klart de møtte vel opp for å piske opp stemningen.  Forhåpentlig hadde de vel antagelig ikke anledning til å stemme inn representanter for Meldal.

Nei det levner lite håp for framtidig fortsatt å legge ned særlig mye tid til sin favoritt syssel i denne elvedalen, så fra neste år styrer jeg lengre nord og for ikke å glemme vest over. 

Baurhunden, jeg håper du kan gi meg noen råd for dine hjemtrakter og håper på en ukes fiske der innerst i fjorden neste sommer.  I år er det Bolstadelva / Vosso som skal fiskes i to omganger i tillegg til siste år av inngått treårsavtale i Orkla.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg