Hopp til innhold
Black Rat

Feil ved innlogging

Recommended Posts

Etter siste oppdatering på forumet, er det problemer å få logge seg på, både her og på Tapatalk. Begge steder godtar ikke mitt brukernvn/passord. Her måtte jeg gå via facebook noe jeg aldri har gjort før.

Tapatalk er det bare feilmelding, feil brukernavn/passord så der kommer jeg ikke inn. Selv om jeg alltid logger meg inn med det samme. Irriterende spør du meg!!

mvh

Black Rat

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Tapatalk er ennå ikke klar for denne versjonen av forumet. Hvis dere opplever problemer med brukernavn og passord, vennligst send en e-post til forum@fluefiske.net eller en PM til meg.

Etter litt undersøkelser, har jeg jeg sett at enkelte meldinger til "Kontakt oss" skjemaet kan ha forsvunnet i skyen pga feil e-postinnstillinger. Bare vær grei å send på ny, siden jeg har fikset det nå.

Endret av Filip

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg opplever noen "bugs" når jeg skal svare på tråder via iPaden.

Når jeg trykker i tekstfeltet for å kunne skrive svar, blir feltet lukket og jeg sendes tilbake til startsida.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Vi er klar over at det kan forekomme småfeil her og der. Vi oppdaterer forumet jevnlig, så jeg takker for tilbakemeldingen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

registrerer at feilen ikke er konstant, men periodisk. antar at oppdateringene hjelper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Vi er på en veldig tidlig versjon av forumet, så feilene blir utbedret hele tiden. Ser du noe mønster i når og hvor feilen forekommer?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg