Hopp til innhold
Kenneth Elvemo

Hardy Gem 9,5fot klasse 7, trenger hjelp

Recommended Posts

Hei :) Håper noen her kan hjelpe meg. En kompis har knekt tuppen på favoritt stanga si, ei Hardy Gem 9,5' #7. Vi sliter litt med å finne ny tupp til han. Hvis noen har en tupp eller ei komplett stang å selge blir vi glad.

Vet ikke hvilken aksjon disse ble levert i, å klarte ikke finne det ut av å se nedre del av stanga.

Det vi eventuelt kan gjøre er å kjøpe ei helt ny stang til han, siden har snart har bursdag.

Men det jeg trenger litt hjelp til er å finne en tilsvarende stang, helst Hardy :)

mvh Kenneth Elvemo

47232453

kelv@online.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Hei,har samme stanga selv,og synes den er j god.Har også knekt tupp to ganger.uten å få tak i deler i Norge.Hvis det bare er snakk om 2-3 cm som er knekt går det fint an å sette på ny toppring.Stanga vil da(for meg i hvert fall) oppfattes og føles litt raskere.Skal du ha ny tupp,ordner de det lett på Nordysenteret i Sverige.Har gjort det to ganger.Bra service der

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg er bra sikker på at Hardy kan produsere en ny stangdel for en rimelig penge. Snakk med en seriøs sportsbutikk så ordner det seg, men du må sende hele stanga til Hardy.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg