Hopp til innhold
roli

Skottland 2015

Recommended Posts

Ble en fantastisk tur til Moriston, Skottland viste seg fra sin beste side og jeg fikk landet 5 springere og 1 kelt + noen mistet. Den største springeren min var hele 10.5 kg!

Vi vurderer nå faktisk en ny tur til Skottland i høst for å prøve det også. Helst i oktober, så etter det jeg har funnet ut selv så er River Nith eller River Tweed da det beste? er det noen som har noen tips angående vald eller ev andre elver som kan være aktuelle?

DSCN0754.JPG

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Hei

Så ikke denne før nå. Artig at det var så bra i Moriston. :smile:

Oktober er nok den tida det tas mest fisk. Derfor er prisene ganske høye. Og stort sett så er fisken du får brun.

Har du fisket i river Tay? Har fisket mye i Lower Kinnaird og det er en nydelig plass.

Vet at Tweed nok er en av de beste, men prisen er ganske rå.

Få høre hva du bestemmer deg for :smile:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

ja veldig fornøyd med Moriston, blir nok en fast apriluke der i årene som kommer nå som jeg først har kommet meg inn der :)

Driver fortsatt å gjør research på aktuelle områder for starten av oktober. River Tay er ett alternativ. Så litt på hjemmesiden til river Lochy, den virket utrolig fin, er det noen som har noen erfaringer derifra?

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg