Hopp til innhold
ØrjanK

Finnmarksvidda

Recommended Posts

Hvordan var det med forståelsen av loven om forbud mot motorisert ferdsel i utmark?

Etter min oppfatning er dette miljøkriminalitet og slettes ikke noe å skryte av.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Hvordan er din oppfatning av kjøring i utmark på åpen barmarksvei miljøkriminalitet? 
Skryte av? Legger ikke ut skrytebilder av kjøring i utmark for det første. 
Men jeg skjønner at du kan missforstå noen av klippene i filmen, det er de åpne barmarksveiene som er de verste å kjøre på. Men de er der og brukes, så da ser jeg ikke poenget i miljøkriminalitet så lenge man holder seg på disse veiene! :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Men det er litt harry i en ellers bra fiskefilm , med bil altså :smile:

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

lidenskapen for arctic trucks kjøretøy e nesten like sterkt som fluefiske så å kombinere disse to på tur er for meg den perfekte turgleden.  :laugh: 
Jeg traver også vidda på langs når jeg må, men har jeg muligheten til å kjøre inn en lovlig barmarksvei så gjør jeg heller det. Det blir det samme som å sove i telt når du har muligheten for å sove i en hytte, fordi telt er så godt å sove i  :biggrin:  fakta er at det er mye bedre å sove i hytte, men noen ganger må man sove i telt og da er det fantastisk godt det også ;) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg