Bdale 0 Rapporter innlegg Skrevet juni 25, 2014 Var å fiska i går-kveld på Hafslovatnet(100moh) rundt 9-halv 10 tiden. Var bra vær og ganske varmt. Begynte plutselig å vaka veldig mykje, samtidig som det var mykje av ei type fluge: Fluga hadde 2 haletråder, 2 store vinger, 2 (føletråder?) og ganske lang kropp. Var veldig mange av dei: Fluga: Var veldig mange: Kva slags fluge var det? Takk for svar Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Tropenkoller 6 Rapporter innlegg Skrevet juni 25, 2014 Er en døgnflueart, men usikker på hvilken (ikke mitt spesialfelt). Men du kan kanskje finne den igjen her?: http://no.wikipedia.org/wiki/D%C3%B8gnfluer Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Bdale 0 Rapporter innlegg Skrevet juni 25, 2014 Skjønte da var ei døgnflue... So var det å finna ut kva slags. Bra side på wikipedia ;) Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Tropenkoller 6 Rapporter innlegg Skrevet juni 25, 2014 Sikker på at det kun er 2 haletråder? jeg synes å skimte en tredje haletråd mellom de 2 som er tydelige, som er på en måte brettet innunder bakkroppen? Mulig det er jeg som må få briller... Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Guest Asbj.R. Rapporter innlegg Skrevet juni 25, 2014 Forslag etter å ha lett i insektsappen på iPhone: heptagenia fuscogrisea, såfremt Hafslovatnet ikke ligger på Vestlandet, for der klekket den ikke. Alternativt en Leptophlebia marginata. Begge disse klekker tidlig på sommer'n. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Bdale 0 Rapporter innlegg Skrevet juni 25, 2014 Du har sikkert rett, Tropenkoller. Ser antydingar eg og no til ei 3. Haletråd. Er ikkje heptagenia fuscogrisea, du Asbj.R... for Hafslovatnet ligger på vestlandet. Må vere Leptophlebia marginata, heilt lik eit bilde som eg no fann på Google. Takk for hjelpen Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Kunte Kameratadn 1 Rapporter innlegg Skrevet juni 26, 2014 Du har sikkert rett, Tropenkoller. Ser antydingar eg og no til ei 3. Haletråd. Er ikkje heptagenia fuscogrisea, du Asbj.R... for Hafslovatnet ligger på vestlandet. Må vere Leptophlebia marginata, heilt lik eit bilde som eg no fann på Google. Takk for hjelpen Hei! Eg meinar dette må vere Siphlonurus, dette er ein vanleg art på Hafslovatnet. Men eg kan då ta feil ?? Vart det noko godt fiske ut av dette ? Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Bdale 0 Rapporter innlegg Skrevet juni 26, 2014 (endret) Kunte Kameratadn: Den Siphlonurus var veldig lik, og stemmer mykje med beskrivelsen her: ( http://www.hooked.no/insektsguiden/dognfluer/siphlonurus ) Har ingen peiling eigentleg på fluer, eller spesielt døgnfluer(forskjellige typar osv) Men det eg stussa litt over med Leptophlebia marginata var at den skulle klekke i vann eller stilleflytande elver og veldig tidlig på året. Var eg å fiska oppe i straumane(elva), litt stri enkelte plassar. Fiskingen ja...hadde klart å gløymt igjen flueboksen heime so måtte nok ty til slukdenging:( Var mykje fisk(stor) som var oppe å vaka. Vart ein 20fiska, men mykje smått. Var ein som fiska med fluga, han fekk ein del(var frå båt). Nokon gode imitasjonar av den Siphlonurus ein kan få kjøpt på nettet/binebeskrivelse? Bilde eg la ved, sant det var ein "dun"? Endret juni 26, 2014 av Bdale Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Kunte Kameratadn 1 Rapporter innlegg Skrevet juni 26, 2014 Hei! fluefiske-butikken.no har fluger for eit kvart behov. Og dei har fine fluge sett til forskjellige anledningar og områder. Ellers vil eg anbefala deg å lasta ned appen insektsguiden til telefonen din. Eit utruleg godt hjelpemiddel i arts identifisering og val av fluger. Bilde du la ved var ein dun ja. Lukke til! 1 Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Bdale 0 Rapporter innlegg Skrevet juni 26, 2014 Takk for svar Må få lasta ned den appen! Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder