Hopp til innhold
Kpg

lts 3s vs gl 3d klumper

Recommended Posts

Har noen testet disse snørene opp i mot hverandre og er det noen vesentlig forskjell kastemessig?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Jeg har alle 3S linene til min LTS Across 13 fot og Across flyt-synk 1, og 3S H-1-3 og 1-3-5 til min LTS Across 15 fot.

Til min LTS Explosive 13.6 fot har jeg bare Tripple-D fra guideline, og jeg kommer nå til å kjøpe noen Tripple-D liner til mine Across stenger også.

Jeg liker helt klart Tripple-D fra Guideline best, men alt avhenger av egne preferanser og kastestil.

jeg synes Tripple-D synkeliner er lettere å løfte ut av vannet, samt at de flyr lengre og penere enn 3S, men som sagt, det er nok en smak sak.

Across lina er en nydelig line.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har noen customklumper, men sitter på samme inntrykk selv. Hvilken klumpvekt synes du fungerer best på explosive 13,6? Har ei slik stang som jeg lurer på om det er produksjonsfeil på, får rett og slett ikke spent opp stanga på en god måte. Har prøvd grvekt fra 36-39 med resultatet at stanga virker å knele og dermed oppnår lite snørefart. Dette opplever jeg ikke i det hele tatt med x1 i samme lengde, og oppnår her meget akseptable kastelengder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg