Hopp til innhold
sabalo

Afrika, Tigerfish

Recommended Posts

Herlige bilder. Tigerfish er den tøffeste ferskvannsfisken jeg har vært i kontakt med, uansett hvor mye jeg liker laks er jeg nødt til å innrømme det. Chobe er dessuten en opplevelse i seg selv, selv uten fiskestang. Fantastisk dyreliv både i og langs elva. Om noen lurer på en Afrikatur en gang bør Chobe i Botswana stå høyt oppe på lista.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Vi reiser tilbake Afrika i september 2014. Fluefiske etter tigerfish i Zambezi, Kasai og Chobe river, blandt flodhester, krokodiller og elefanter. Vi er altså på fisketur og safari på samme tid, i et eventyrlig område! Lodgen ligger på en øy(som tilhører Namibia) mellom Chobe og Zambezi river. Vi bor også to netter på en husbåt i Chobe nasjonalpark, Botswana.

Dette opplegget passer både for hard-core fluefiskere og for par som ønsker en klassisk Afrika-opplevelse. Artsmangfoldet av fugler og dyr er fantastisk og de som ikke ønsker å fiske hver dag, kan dra på foto-safari med båt eller bil i Chobe.

Jeg har fortsatt tre ledige plasser på denne turen. Om noen her vil være med så ta kontakt for mer info: vidar@flyfishing-no.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder