Hopp til innhold
FLuefiskerene

Sjøørretfiske i Trondheimsområdet

Recommended Posts

Var en tur ute på søndag, eller rettere sagt ute hele dagen. Riktignok mer ute i Trondheimsleia enn i -fjorden, men er nå bare en times kjøring fra by'n. Det ble med bifangstene av torsk, sei og lyr. Riktignok var det jævlig artig med 3,5kg av sistnevnte. Kompis mista en truttis på anslagsvis 0.8-1kg, og jeg hadde på noe som toga avgårde før det slapp. Om det var pen sjøørret, laks eller kveite skal jeg ikke si for sikkert.

Endret av Vegard PS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Lyr på 3,5 høres ikke dumt ut nei, sikkert bra fight i den!

Var ute i kveld og fikk en sjøørret på mellom 2.5-3 kg, kunne ikke veie fordi den ble satt kjapt tilbake  :biggrin:  Sykt artig å få betalt for letingen etter gode sø plasser i trondheimsfjorden!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Alltid gøy når en får uttelling for innsatsen :cool: Satse på at det ikke blir for lenge til neste gang også, selv om isfiske frister mer og er et mer sannsynlig scenario for min del mens resten av landet går i kø nede i sentrum neste helg. Lyr er gøy, men den har fortsatt ikke fettfinne...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg