Hopp til innhold
Filip

Nedetid 19. Februar

Recommended Posts

Vi skal oppgradere serveren vår, og over på raskere SSD-disker. Flyttingen av siden vil medføre nedetid fra i kveld og utover natta. Planen er å være oppe i morgen tidlig.

Så derfor, ikke start de lange diskusjonene om snørelengder eller fisketeknikk i kveld, for vi skal etter planen gå av lufta en gang mellom 18 og 20, og ikke være på før i morgentimene.

Imens anbefaler vi fluebinding, OL eller en god whisky :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Ting går ikke alltid som planlagt, og vi støtte på problemer med flyttingen. Derfor er den planlagt på ny i løpet av helgen.

Om vi går ned, er vi å treffe på www.facebook.com/fluefiskenet for oppdatert informasjon

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Regner med at dere er klar over at det er en del merkverdigheter med den "nye siden" deres? Finns ikke noen "oversikt" på fremsiden lenger hvor en kan se de siste innleggene fks.. Ikke på min maskin iallefall..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Regner med at dere er klar over at det er en del merkverdigheter med den "nye siden" deres? Finns ikke noen "oversikt" på fremsiden lenger hvor en kan se de siste innleggene fks.. Ikke på min maskin iallefall..

Forsiden har vi viet til saker, uten for mye innhold rundt. Men her på forumet skal du få god oversikt over de siste innleggene, både hvilke tråder som diskuteres akkurat nå, og siste nye tråder. Du kan også gå inn på "Vis nytt innhold" i toppen av forumet, for å se hva som er nytt siden ditt forrige besøk.

Dersom det er et folkekrav å vise X antall siste innlegg på forsida (www.fluefiske.net) får vi ta det til vurdering. Enn så lenge har vi valgt å la sakene på forsiden få full bredde, og samtidig har vi justert forumet for å gi en enda bedre oversikt enn før.

Gi gjerne flere tilbakemeldinger, vi lytter :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Får noen veldig merkelige skjermbilder når man svarer på ett innlegg. Bruker firefox

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Får noen veldig merkelige skjermbilder når man svarer på ett innlegg. Bruker firefox

Jeg benytter ikke "reven" men får også mye tekst på skjermen ved posting.  Dette forsvinner imidlertid når jeg oppdaterer siden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg tror jeg fant feilen, er det bedre nå?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg tror jeg fant feilen, er det bedre nå?

Ja , borte nå hos meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Mulig det er bare meg altså.. Men jeg syns det var veldig mye mer oversiktlig når "siste innlegg" lå lett tilgjengelig på framsiden...

Det er selvsagt mulig å legge til en feed i sin favoritt RSS-leser. Adressen er: feed://www.fluefiske.net/forum/index.php?app=core&module=global&section=rss&type=forums&id=1

Den viser de siste innleggene fra forumet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg