Hopp til innhold
svensvik

Utlegging av bilde(r).

Recommended Posts

Et bilde sier mer enn 1000 ord, er det hevdet.

Jeg får ikke lastet opp bilder. Har hatt kontakt med Filip om dette, og er begynt å tro at det er jeg selv om dette oppsto i forbindelse med den nylige fornyelsen av Fluefiske.net.

Er det andre som også opplever dette, eller er det min bruker/mine pc'er/mine bilder det er noe feil med?

Endret av svensvik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Fungerer helt fint for meg, benytter avansert redigering og funksjonen legg til bilde (fra plassering på egen PC)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har du fortsatt en slik som vist på bildet?

Står i bua. Og denne er da ikke gammel, en av de siste modellene, dette.

Ok, da er det noe hos meg som er galt.

Endret av svensvik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Enkelte kan ha opplevd å ikke få laste opp bilder, og årsaken har vært at det var satt en grense på 50MB i vedlegg per brukerkonto. Det har da inkludert vedlegg i tråder, pm-er, osv.

Denne grensa er fjernet, og alle skal nå ha muligheter til å laste opp bilder i forumet. Verdt å merke er at total datamengde per innlegg er 5MB, så det kan være lurt å justere størrelsen på bildene før de legges ved.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Får teste da med et nylig tatt bilde av en usedvanlig vellykket mårefangst jeg gjorde forleden dag. 3 mår på 3 feller på samme sjekkedag er ikke dagligkost akkurat men som de sier, alle gode ting er tre.

Ja, for de som måtte lure, de halene der er veldig fine som hårvingematerialer til f.eks. streamere. Ikke rent få SØ har ankommet Valhall etter å ha snafset på mine mårehalefluer under høstnattens mulm og mørke selv om det er jo er blitt noen år siden det var godt elvefiske etter SØ på disse kanter.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg