kvinalax 25 Rapporter innlegg Skrevet januar 9, 2014 Nytt år og ny trekkning. Da er det formelle iorden,så får man håpe familien har flaks i lokal trekkninga. Og meg selv eller kompisene mine i utenbys trekkninga. tvi tvi til alle som prøver lykken.Regner med vi er endel.... : ) Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Asbj.R. 108 Rapporter innlegg Skrevet januar 11, 2014 Ja, ja, man må vel støtte ALI med de årlige 400 kr. Igjen, uten å få noe tilbake. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Hoaas 11 Rapporter innlegg Skrevet januar 12, 2014 For første gang på mange år har jeg ikke meldt meg på straks det var mulig. Prøver en ny taktikk ;) i fjor ble det null døgn, håper på litt mer flaks i år. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Asbj.R. 108 Rapporter innlegg Skrevet februar 6, 2014 (endret) Ser at statistikken taler til oss, de utenomkommunebosatte, kortkjøpere/bestilleres fordel. http://www.altaposten.no/lokalt/nyheter/article9091819.ece Færre påmeldte betyr statistisk sett større sjans for å bli trukket ut. Matematisk sett har sjansen økt fra 8/120 til 8/90 sjanse. Kan nesten ikke unngå å bli trukket ut i år. ) Endret februar 6, 2014 av Asbj.R. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
makkefeskar 2 Rapporter innlegg Skrevet februar 9, 2014 Når er trekningen? Vet at søknadsfristen gikk ut 31. Er spent på om det blir kort i år... Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
kvinalax 25 Rapporter innlegg Skrevet februar 9, 2014 (endret) Ja det lurer jeg også på. lokaltrekkninga er vel i mars.. Blir spennende... Endret februar 9, 2014 av kvinalax Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
frankov 3 Rapporter innlegg Skrevet februar 9, 2014 Står på facebooksida deres at treninga blir foretatt i uke8.... Så det nærmer seg.... Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
frankov 3 Rapporter innlegg Skrevet februar 18, 2014 Utenbygdstrekning skal gjøres i kveld står det på nettsidene til ALI.. http://www.altalaks.no/Default.aspx?id=29 Blir en spennende kveld... Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
kvinalax 25 Rapporter innlegg Skrevet februar 18, 2014 Yes.vi får krysse det vi har å krysse! Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
kvinalax 25 Rapporter innlegg Skrevet februar 18, 2014 Når jeg går inn på altalaks.no får jeg ikke opp noen ting når jeg trykker på utenbys fiske. mens på din link kommer det opp. hva kan være galt? Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
peter gran 8 Rapporter innlegg Skrevet februar 18, 2014 Dette er spennende! Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
frankov 3 Rapporter innlegg Skrevet februar 18, 2014 Når jeg går inn på altalaks.no får jeg ikke opp noen ting når jeg trykker på utenbys fiske. mens på din link kommer det opp. hva kan være galt? Det ligger underlink under "Utenbys fiske" som heter "Fiske etter St.Hans" På denne linken ligger infoen.. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
peter gran 8 Rapporter innlegg Skrevet februar 18, 2014 Noen som vet når man får svar på trekningen, og eventuelt hvordan man får svar? Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
frankov 3 Rapporter innlegg Skrevet februar 18, 2014 Antar det kommer en Mail til den mailadressa som ble lagt inn ved registrering.. Kanskje iløpet av kvelden, eller iløpet av få dager.. Samt at info sikkert blir lagt ut på nettsida til ALI.. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
kvinalax 25 Rapporter innlegg Skrevet februar 18, 2014 Det ligger underlink under "Utenbys fiske" som heter "Fiske etter St.Hans" På denne linken ligger infoen.. finner bare info om fisket før st.hans. siden om utenbys er helt blank. har hatt det sånn hele tiden... Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
kvinalax 25 Rapporter innlegg Skrevet februar 18, 2014 Det ligger underlink under "Utenbys fiske" som heter "Fiske etter St.Hans" På denne linken ligger infoen.. aha.jeg fant ut av det... Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
peter gran 8 Rapporter innlegg Skrevet februar 18, 2014 Ok, jeg fikk tilsendt kvittering av dem kl 19:30. Noen andre som også har fått det? Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
MariusN 71 Rapporter innlegg Skrevet februar 18, 2014 Jepp Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
moby 8 Rapporter innlegg Skrevet februar 18, 2014 Yæz, kl.19,37 ;) Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
kvinalax 25 Rapporter innlegg Skrevet februar 19, 2014 Ja jeg fikk også kvittering. Noen som har funnet noen liste med vinnere? Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Asbj.R. 108 Rapporter innlegg Skrevet februar 19, 2014 Usikker på om det legges ut noen lister med navn på de som er trukket ut, av personvernhensyn. Vi må vel bare vente på mail..... Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
laksoman 1 Rapporter innlegg Skrevet februar 19, 2014 Listen med de heldige ble lagt ut på Altaposten siste året. Fortsatt ingen nyheter... Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Nobody 95 Rapporter innlegg Skrevet februar 19, 2014 Det er kanskje fortsatt håp i hengende snørr så jeg satser videre på denne: ( http://www.altaposten.no/lokalt/nyheter/article8925623.ece ) Ny regler for utenbysfiske før St.Hans Det som derimot er nytt av året, er reglene for utenbysfiske før St. Hans. – Tidligere har vi solgt kort etter først-til-mølla prinsippet, men i år blir det litt annerledes. Både utenbys nordmenn og utlendinger kan melde seg på fra og med 10. mars, og da vil de bli med i en trekning. Vi vil trekke ut kort for tre perioder på tre dager, og trekningen vil bli foretatt i uke 13, avslutter Leinan. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
peter gran 8 Rapporter innlegg Skrevet februar 19, 2014 Bare å ringe ALI. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
frankov 3 Rapporter innlegg Skrevet februar 19, 2014 Mail er sendt ut til de heldige... Har hørt om noen som har fått tilbud.. Jeg er uheldigvis ikke av dem.... Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder