Hopp til innhold
Kluddekongen

Cuba 12.des-13.jan

Recommended Posts

Reiser til Cuba med familien nå snart!

Har selvfølgelig satt av noen dager til fiske, men ikke fastsatt noen dato enda. Skal til Las Salinas etter bonefish og Rio Hatiguanico etter tarpon, håper jeg også får meg noen dager på en eller annen cayo :biggrin:

Hvis noen her tilfeldigvis skal til Cuba i denne perioden og har lyst til å bli med, så ta gjerne kontakt...

Er vi to eller flere blir det en del billigere å leie guider og båter (har ihvertfall vært sånn tidligere) Kjenner guiden godt, og snakker selv ganske bra spansk siden kona er cubansk.

Har rukket å bli 38 år og er en hyggelig og omgjengelig fyr fra det blide sørland...

Mvh Lasse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Hei Lasse

Jeg reiser fra 9 januar ,til 24 januar.skal fiske i Cayo coco og i nordsiden,kona mi er fra Pinar del Rio.

Og jeg er spansk.

fisket i Rio hatiguanico i mai ,likte ikke så mye nå,mye catfish,mye små Tarpon ,noen store,men ....ikke som 10 år siden.

Las salinas er ok,men absolutt liker mye mer Cayo Coco,paredon,og Cayo SantaMaria .

Som sagt jeg reiser med kona og to barn ,til Cayo Coco,fisker 3-4dager og skal bo i memories Cayo Coco

Etterpå tar tur nordover til Pinar del Rio ,der er en del elver og flats...(Cuba,s style)

Vi har snakket før...tror jeg dette er min mobil 45433450.

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder