Hopp til innhold
Black Rat

Fluefiske.net utdatert?

Recommended Posts

Hei

Ser at forsiden til fluefiske.net ikke kommer med noe nytt. Med det menes at vi møtes med akkurat de samme aktualitene som tidlig i sommer. Må innrømme at det blir kjedelig i lengden å bli møtt med samme artiklene som forrige vinter/sommer. Er virkelig bare forumet som noenlunde er igang?

Jeg bare lurer, eller er det ikke noe som skjer på fluefiskefronten?

Black Rat

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Nå er det vel en gang slik at det slettes ikke er fluefiskenyheter hver dag, og så begynner vel mange temaer også å bli temmelig utdebatterte. Forsiden er det vel redaksjonen som tar seg av, resten her inne på forumet får vi forsøke i all fordraglighet å skape selv.

• Like 1

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hei

Ser at forsiden til fluefiske.net ikke kommer med noe nytt. Med det menes at vi møtes med akkurat de samme aktualitene som tidlig i sommer.

Litt overrasket over dette innspillet. Fluefiske.net er slik jeg har forstått det, et ikke forretningsmessig basert tiltak. Videre har jeg oppfattet det slik at det er et "ildsjelstiltak," altså noe som baserer seg på dugnadsinnsats fra enkeltpersoner. Korriger meg hvis jeg har oppfattet dette uriktig.

Selv var jeg "ildsjel" innenfor ulike områder i årerekker, og derfra at jeg og andre umulig kunne holde koken på høytrykk hele tiden. Av og til måtte vi slippe oss ned og heller komme sterkere tilbake senere.

Men innrømmer gjerne at det er forumet som er mest interessant for meg. Redaksjonelle nyheter/omtaler finner jeg ofte på mange steder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hei

Tar meg den frihet og svarer litt på vegne av redaksjonen.

Har full forståelse for Black Rat sitt synspunkt, og vil beklage at det er slik, men slik er det.

Som Svensvik sier så er dette rent "dugnadsarbeid", og å være på hugget år etter år er krever kreativitet og motivasjon, når motivasjonen er lav så blir også kreativiteten deretter. I perioder i livet så er det slik for de fleste av oss.

Vi har heller ikke vært så aktive på forumet som tidligere, men her er det fritt frem for medlemmene:). Så til alle medlemmer, bruk forumet, så får redaksjonen fortsatt en timeout til å lade batteriene.

Mvh

Boye

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Kan ikke skjønne annet enn at forumet blir til hva medlemmene gjør det til og forventer ikke at tråder startes eller holdes i gang av redaksjonen for min del.

Håper med dette at alt står bra til med redaksjonen og medlemmer ellers. Fortsatt god høst til dere alle.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg