Hopp til innhold
Hr Lucky Fly

På Sengekanten

Recommended Posts

Merkelige ideer folk får bare ved å plukke litt på musa.  Nei takke meg til heller klassisk design og vondt i armen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder
Guest Asbj.R.

Ondt ofte lider den fiskermand heter det som kjent. Enig med Nobody her, selv om jeg også synes det er spennende at noen petri brødre tenker litt utafor boksen. Jeg er spent på uttalelsene når noen får prøvd herligheta?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Enig med Nobody her, --- Jeg er spent på uttalelsene når noen får prøvd herligheta?

Falt av. Får prøvd å plukke på musa eller kaste med dette tekniske miraklet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Guest Asbj.R.

Falt av. Får prøvd å plukke på musa eller kaste med dette tekniske miraklet?

Valgfritt. Men huff, vi må passe oss nå ellers kommer Lucky (Luke) og sier: karer... ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har en 905 prototype stående hjemme, men har ikke fått karra meg ut for å prøve enda. Har hørt mye positivt, så er ganske spent.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Guest Asbj.R.

Har en 905 prototype stående hjemme, men har ikke fått karra meg ut for å prøve enda. Har hørt mye positivt, så er ganske spent.

Du får skrive en liten epistel til oss når du har fått prøve stanga.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ja du får gjøre så.  Asbjørn kommer helt sikkert til å ta fram hodelykta for å få godt leselys. - andre har jo fortsatt litt dagslys.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Guest Asbj.R.

Ja du får gjøre så.  Asbjørn kommer helt sikkert til å ta fram hodelykta for å få godt leselys. - andre har jo fortsatt litt dagslys.

Nåja Nobody, vi trenger ikke å gjøre det verre enn det er. :biggrin:  Mørketida setter ikke inn i Tromsø før etter 20 nov. fortsatt har også vi antydning til sol over fjellene. Forøvrig nærmer vi oss skiføre snart med ca 10 cm sne på bakken i skrivende stund.

Endret av Asbj.R.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg