Hopp til innhold
Anne

Morna, Lisbeth!

Recommended Posts

:) Det skal bli så vanvittig herlig å bli kvitt den inhabile, udugelige oppdrettsministeren, fru Lisbeth (Sinka)Berg-Hansen. Uansett rødt, grønt, blått eller gult...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Men jeg må få legge til: Velkommen Erna Solberg, lillesøster av Marit Solberg.. Hvem Marit Solberg er? Øhhh, Marit er adm dir i Marine Harvest hun..

Jeg puster ikke heelt lettet ut foreløpig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Men jeg må få legge til: Velkommen Erna Solberg, lillesøster av Marit Solberg.. Hvem Marit Solberg er? Øhhh, Marit er adm dir i Marine Harvest hun..

Ja vi er en liten nasjon.- derfor tette bånd. :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Enig .

Er redd det blir enda værre jeg. Full slipp med nye konsesjoner.

I tillegg til at de vil øke ferdsel i utmarka , bygging i strandsonen og Høyre og fpa er ganske kåte på vannkraft !

Vil ikke akkurat kalle dette en jubeldag

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det finnes ingen grunn til å tro at noen regjering utgått fra hvilket som helst norsk parti vil legge nevneverdige restriksjoner på oppdrettsnæringen ut over det som er i dag. Til dette er næringen alt for lukrativ for landet. Snarere vil det - uansett politisk parti - legges til rette for ekspansjon og økt eksport. Det trenges mye - gjentar mye - penger til nyttige og nødvendig formål som eksempelvis elektrifisering av en sokkel med kort driftshorisont, deltakelse i klimakvotekjøpsystemet  og pensjoner til Thorkildsen.

Jeg tenker egentlig mer på Asbjørn (her inne i forumet), han meldte seg mistenkelig raskt av dette med å bli konge når anledningen bød seg. Er det dette han ventet på, mon tro?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Enig .

Er redd det blir enda værre jeg. Full slipp med nye konsesjoner.

I tillegg til at de vil øke ferdsel i utmarka , bygging i strandsonen og Høyre og fpa er ganske kåte på vannkraft !

Vil ikke akkurat kalle dette en jubeldag

Vi er nok ikke veldig uenige du og meg forstår jeg deg rett. Når det er sagt så viser AP og SV seg mye mere brutale ser man vedr. utbygging av urørt natur en de vil innrømme. Tenker da på den aggressive utbyggingen av norske heier og fjell med disse forbannede vindparkene. Legg merke til at det da kan bygges skikkelig infrastruktur som f.eks. skikkelig motorvei til disse forferdelige viftene og alt av kabler kan da legges i bakken. Å tåle den politikk som er ført av venstresiden vedr. andre tema som å ha åpne grenser og en latterlig politikk vedr. kriminalitet får det til å rene over for meg på den annen side. 

Ja, det er som å velge i mellom pest eller kolera. Under gårsdagens valg så valgte jeg å ville plages med pest de neste år så får tiden vise om jeg valgte rett.

Valgte dere andre kolera..?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg valgte lungebetennelse. Tipper det tar noen år før det blir en epidemi.  Ja, med mindre man enten kan kjøpe seg helt ut av det eller at partipisken jager det på dør....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Så i en artikkel (enten vg el dagbladet) for en stund siden at Arne Hjeltnes var en av favorittene til å bli miljøvernminister hvis det ble en høyre/frp regjering..   Hvis det skjer så betyr det at Marine Harvest og storeulv virkelig har fått plassert en av marionettene sine på en av de få plassene hvor det egentlig skal sitte en bremsekloss for ekspanderingen av næringen..   Jeg ser IKKE noe lysere på villaksens framtid etter dette valget.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg tenker egentlig mer på Asbjørn (her inne i forumet), han meldte seg mistenkelig raskt av dette med å bli konge når anledningen bød seg. Er det dette han ventet på, mon tro?

Neida Svensvik, jeg står fortsatt på valg som konge. Imidlertid har jeg pga av hyttepåbygging dette året ikke hatt tid og økonomi til å drive valgkamp.

Som høyrehendt enhands fluefisker har jeg alltid påstått at venstrehanda er den viktigste i kastinga. Tenkte å ha dette som slagord i mitt videre virke. Men husk; jeg vil bare være konge i de ukene man blir invitert til å fiske i den beste sonene i lakseelvene våre. Ellers kan HM Harald gjerne ha jobben for min del. Kanskje han trenger vikar i fiskeukene?

Ellers tilhører jeg vel dem som er skeptisk til at ei ny regjering vil bidra noe særlig positivt i forhold til å verne om våre ville lakser. Ville politikere har som regel nok med seg selv og sine egne posisjoner (les; goder). Selv har jeg ingen politiske ambisjoner.

Forøvrig er jeg enig med trådstarter Anne; godt å være kvitt Lisbeth, selv om jeg også er urolig for hva vi har i vente.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Som høyrehendt enhands fluefisker har jeg alltid påstått at venstrehanda er den viktigste i kastinga. Tenkte å ha dette som slagord i mitt videre virke. Men husk; jeg vil bare være konge i de ukene man blir invitert til å fiske i den beste sonene i lakseelvene våre. Ellers kan HM Harald gjerne ha jobben for min del. Kanskje han trenger vikar i fiskeukene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hvorfor kopierer du mitt innlegg og poster det som ditt eget?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Sikkert bare et ekko.  -slikt forekommer til tider i tomme rom.

Endret av Nobody

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Sikkert bare et ekko. -slikt forekommer til tider i tomme rom.

tomme rom - tomme rom - tomme rom - rom - rom - rom (manuelt ekko) :)

Endret av Asbj.R.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg