Hopp til innhold
FlyBandit

Valg 2013 - vannforvaltningspolitikk

Recommended Posts

Sabima har på sin nettside en oversikt over partienes vannforvaltningspolitikk. Regner med at de som frekventerer forumet er opptatt av dette temaet. Uten en dreining i politikken vil vi fortsatt ha lusproblemer, småkraftutbygging og lite fokus på revisjonsarbeider.

Ta deg tid:

http://www.sabima.no/naturvalg2013_vann

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Hvordan blir vi kvitt Lisbeth for eksempel..?

Endret av Salaren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Regjeringsskifte. Hun kommer jo fra Ap. Høyre og FrP står klare til å innta regjeringsplassene. FrP er i mine øyne en løs kanon i alle miljøspørsmål og har overhodet ikke troverdighet. Høyre hadde Børge Brende som miljøvernminister forrige gang. Han var et positivt innslag. Nå er jeg neimen ikke sikker... 

Det blir taktisk fra meg i år. 

Venstre = sand i reguleringshysteriet (selv om jeg mener Venstre har noen mindre smarte valgkampsaker)

Endret av FlyBandit

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hva stemmer man da for å få bukt med de for evig ulønnsomme vindkraftanleggene som er i ferd med å ødelegge de siste "oasene" i ennå urørte sørlandsheier..? 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

De borgerlige partiene har vel varslet frislepp av oppdrett langs kysten, eller var det frupperne?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

For min egen del så blir dette valget som å velge i mellom pest eller kolera. Men stemme det skal jeg i år som tidligere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg