Hopp til innhold
roli

Får ikke skrevet inn brukernavn pga reklame

Recommended Posts

I 99% av tilfellene når jeg skal inn på forumet kommer jeg ikke inn for det dukker opp en reklame rett oppå der jeg skal skrive brukernavn.

Da er det bare å lukke fluefiske.net og prøve igjen i morra.

Brukernavn.doc

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Har opplevd de samme selv flere ganger siste ukene. Trodde bare det var min maskin som hadde blitt infisert med noe elektronisk gørr men så er det altså andre som og plages.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Mens reklamen muligens fjernes, går det fint an å skrive inn nødvendige ord ved hjelp av nedpilen der nede til høyre. Eller var det opp-pilen? I alle fall, det lar seg ganske raskt gjøre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

I 99% av tilfellene når jeg skal inn på forumet kommer jeg ikke inn for det dukker opp en reklame rett oppå der jeg skal skrive brukernavn.

Da er det bare å lukke fluefiske.net og prøve igjen i morra.

Opplever det samme. Trykker enter så kommer vinduet opp lenger ned på skjermen. Da går det greit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

På egen PC er det bare å lagre brukernavn og passord, så logger du automatisk på - i hvertfall hvis du har lagra sida på favoritter, og noe annet ville være utenkelig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg overlever dette, men det er egentlig ganske irriterende det jeg nevnte 9. juni. (se øverst) Er det umulig å fikse på det?

Det skal ikke være slik.

Roar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Om du har hjul på musa, så er det bare å rulle litt på dette og innloggingsboksen kommer klar av reklamen.  Verre var det ikke.   (så fikk du i alle fall svar på dette etter 6mnd) :wink:

Endret av Nobody

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Bytt internettleser, jeg har begynt å bruke Firefox. Da slipper jeg negative rariteter som Explorerer har begynt å levere. Også disse reklamegreiene her inne.

For de med Windows XP, vil oppdateringer/vedlikehold av Explorer forsvinne fra ca mars, og da må en uansett skifte nettleser. For Windows 7 fotrsettes vedlikeholdet av Expl.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Videre når det oppstår tekniske problemer så kontakt Filip enten pm eller mail eller telefon, da går det mye greiere.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Reklamen er tatt bort, og av en eller annen grunn så har reklamen lagt seg over vinduet som kommer når du trykker "logg inn". Det er også mulig å logge seg inn via denne siden: http://www.fluefiske.net/forum/index.php?app=core&module=global&section=login&do=process

Del dette innlegget

Lenke til innlegg