Hopp til innhold
Fishmadman

Voldsom prisstigning på kort i Repparfjod elva

Recommended Posts

Ohøj: er der nogen der kan radificere dette rygte

Prisen på dagkort i Repparfjord elven skulle ha steget till 800.- for sæson 2013

Er dette tilfældet ?

venlig hilsen Jesper

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Finn ei anna elv, betale 800kr i døgnet med den snittvekta repparfjorden har på laksen er i drøyeste laget synes jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Da må jo eibyelva være bedre, koster vel 60kr døgnet?

Nja, det er vel for finnmarkinger:). Uansett billig i Eiby:)

Fiske i repparfjord for 800.- pr døgn er en god vits. Serdeles i en smålakselv. Lakselv er en til to divisjoner høyere ang snittstørelse og der gå kortene for det samme :blink: . Selv her er prisen litt i overkant spør du meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Vet ikke hva de var ifjor, men på årsmøte ble det sagt at kortprisene for utenbysfolk skulle bli uforandret i 2013

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Nja, det er vel for finnmarkinger:). Uansett billig i Eiby:)

Fiske i repparfjord for 800.- pr døgn er en god vits. Serdeles i en smålakselv. Lakselv er en til to divisjoner høyere ang snittstørelse og der gå kortene for det samme :blink: . Selv her er prisen litt i overkant spør du meg.

Nei det har steget til 80kr for finnmarkinger og 100kr for utenbygds, det er jo billig, 500 for ukeskort utenbygds. Ble vel tatt 1 tonn laks i elva i fjor, mesteparten smålaks på rundt 2 kilo. 40-50 laks over 7kg. Men så er det jo sjørøye og sjøørret der også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ja. Betalte 100.- i fjor+300.- i dep. Vakker elv men vanskelig liten vannføring ut i august. Du får gi meg noen tips :wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hehe, det er en sinnsykt fin elv, krystallklar, men som du sikkert har fått med deg er man avhengig av regn for å få god vannføring og oppgang av ny fisk. Har et par lokalkjente kompiser som kjenner elva godt, men har bare fått vite om et par av "godkulpene" og hvordan en bør fiske i elva :P

Fisker mest i andre elver, som min far har fisket mye i som yngre, viktig å høre på de eldre, du har som regel mye bra å komme med, hehe!

Endret av Hoaas

Del dette innlegget

Lenke til innlegg