Hopp til innhold
Ally's_shrimp

Tips til turarangør/kontakter - laksefiske Island

Recommended Posts

Sjekk på flue.no og fiske reiser. Send en mail til han. post@flue.no han har flere kontakter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Ta kontakt med meg :badgrin: . Jeg lager noen fisketurer for folk som vil fiske på Island. Med tanke på de gode elvene (og meget dyre) er de fleste booket allerede. Jeg tar null i mellomlegg, liker bare å hjelpe til. Da er en ofte under 50% av prisen som aktører tar

Prisklasse?

Når?

www.Keilir.no er også behjelpelige. De tar ikke mye i mellomlegg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Siste halvdel av Juli. Kunne tenkt meg 3-4 døgn med fiske. Prisklasse,,, tja,,,, mellom 1000 og 2000 pr døgn - gjerne guide første dagen - med det prisstilleg det vil medføre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ikke lett å finne laksefiske til den prisen hvis du ikke er i en gruppe på 4-8 mann. Guide koster mellom 1500 og 3000 for en dag. Men det er verdt pengene. Kan være vanskelig å finne fisk uten.

Laksefiske er dyrt på Island hvis en ikke reiser til en selvbetjeningselv i en gruppe. For en stang er gjerne prisen mellom 5000 til 12000 per dag incl overnatting og mat + guide. En kan også brenne av 25 000 på en dag hvis en ønsker...

Men det finnes unntak. Skal sende en mail opp til Island og høre med noen venner hva som er å oppdrive i den prisklassen som er verdt å prøve på.

Jeg er nok på Island i den perioden og kommer nok til å fiske et par dager. Er på familieferie... Kan hende du kan være med meg et par dager.

I slutten av Juli er sjørøya kommet inn... Tips

Skal sjekke og kommer tilbake med info

Er du aleine?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg