Hopp til innhold
Mattis!

Ny bolig ved elva!!

Recommended Posts

I stedet for å bo i en trang og trist lavvo ved bredden av trønderske lakseelver eller når jeg er på jakt etter ørreten i hjemlige Buskerudelver,har jeg investert i dette teltet i stedet. Innredes med en deilig tykk luftmadrass, en god stol, stødig bord, dobbeltbluss til matlaginga,god belysning, parafinovn for å ha behagelig varme på kalde dager og i kalde trøndernetter, teppe på gulvet mm.

Kvalitetstelt fra Danske Outwell som tåler storm og regn! Fikk til under 2000.- inkl. frakt fra England. Utgående modell til kraftig redusert høstpris!

Gleder meg allerede til lakseåpninga i Orkla!!

Etter å ha studert oppsettingsvideoen (se linken)brukte jeg bare en drøy halvtime på å reise det alene på en testtur i oktober!!

http://www.outwell.com/da-DK/Products/Tents/DeLuxe/Birdland3.aspx

Endret av Mattis!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Det ser fint ut det, om man har tomt til å plassere det? (lite trolig at de respekterer allemannsretten der oppe) Ser forøvrig ut som om du planlegger en regnfri sommer med lav vannføring. :wink:

For egen del saumfares aviser og nett for eiendoms og boligannonser. Muligens et "kollektiv" er tingen. :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det ser fint ut det, om man har tomt til å plassere det? (lite trolig at de respekterer allemannsretten der oppe) Ser forøvrig ut som om du planlegger en regnfri sommer med lav vannføring. :wink:

For egen del saumfares aviser og nett for eiendoms og boligannonser. Muligens et "kollektiv" er tingen. :lol:

Har "tomt" litt lenger opp i dalen enn der vi møttes sist!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg