Hopp til innhold
MortenH

Island 2013

Recommended Posts

Fra 2013 har jeg og Jan Reidar Abrahamsen overtatt uka som Flugfiske i Norden har disponert i den fantastiske ørret- og røyelva Svartá siden midt på 1980-tallet. Det er et stort privilegium, og målet er å føre tradisjonene som FiNs Island-ekspert, reiseleder og gentleman Jan Sekander har bygget opp og tuftet magasinets turer på, videre.

Med utspring i et fjellvann og utløp i en av sagaøyas lengste elver, Skjalfandafljot, er Svartá en drøm for alle som jakter på sitt livs fisk. Å gi garantier er farlig, men vi kan trygt si at det er nok av ørret og røye på mellom to og tre kilo i elva. Adskillig større fisk er ikke uvanlig :)

Det er plass til 7 deltakere på turen. For flere detaljer, se http://www.mortenharangen.no eller send meg/Jan en pm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

For en drøm det hadde vært! Vet ikke helt hvor godt kona ville likt det at jeg hadde reist bort en uke og brukt så mye penger på en fisketur, men jeg får prøve å mase litt! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder