Hopp til innhold
got

Høsttreff på Holmendammen i Oslo 13/10

Recommended Posts

Hei alle fluefiskere og eventuelle kastenisser! :thumbup:

Det vil bli arrangert et høsttreff på Holmendammen ( i Oslo) for fluefiskere og kastenisser. Ta med utstyr, så vi kan teste likt og ulikt! Det vil bli servert

vafler ,pølser,kaffe og mineralvann, til en rimelig kostnad. Blir været bra,så griller vi også.

Ingen bindende på melding er nødvendig,men gi gjerne en beskjed om dere kommer. Vi vil gjerne ha en viss oversikt p.g.av maten. Hold av datoen lørdag 13/10. Vi åpner bua på Holmendammen kl. 1000 og holder på ,så lenge folk vil. Ambisjonen er å ha et sosialt samkvem og diskusjoner vedr. fluefiske og fluefiskeutstyr. Vi skal prøve å få en leverandør på besøk i tillegg. Da dette ikke er klart enda,kommer vi tilbake til dette.

Dette synes jeg er en flott avslutning på en fluefiskesesong,så jeg håper mange vil komme. Så håper vi på pent vær og mye folk! Er det noen som lurer på

noe,så er det bare å ringe, eller sende meg en mail.

Med vennlig hilsen

Geir Tidemandsen,

Rødbergveien 88 D,

0593 Oslo5

Tlf.nr. 48135520

Ge-tide@online.no

Endret av got

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Takk for en flott dag med pølser og vafler samt mange utrolig dyktige kastere! Man blir jo flau over egne evner i et sånt selskap!

Marius

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder