Hopp til innhold
thomashalv

Forbanna idioter!!

Recommended Posts

Vi regner med at trådtittelen fattet stor interesse.

Bra :thumbup:

Vi anbefaler dere og lese denne historien, som er postet på nettsiden til karnes fluefiske.

Forbanna idioter!!

Dette er en historie om hvor ille noen kan være langs vassdragene våres.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

En gang i blant ser man desverre slikt og det gjør meg like mye trist som forbannet.

Nå skal man være alltid våre forsiktig med å dømme men jeg aner fiskere av det "hippe" slaget her. Ivertfall er det det jeg har merket med de gangene jeg med sikkerhet vet hvem som har vært på ferde når man i ettertiden har kommet over slikt.

Sansynlighvis mennesker som mangler fundamental forståelse for både natur og vanig folkeskikk, men synes det er tøft og hipt å følge "trenden" med å dra på tur og fiske.

Dette er "gutta på tur" som egentlig kun burde ha lov til å campere på en offentlig søppeplass.

Endret av Salaren

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Dette er ikke normal adferd hos voksne mennesker.

Her svikter elementære basale egenskaper på en slik måte at man må anta det ligger alvorlig patologi i bunn ,muligens av psykisk karakter.

Samme symptomer kan jo obseveres i tilstanden truende delir ,hvor overstadig beruselse har vært konstant over uker .

Vedkommende burde vært bortvist fra vassdraget på livstid om dette skyldes likegyldighet .

Litt verre er det jo å straffe de som er syke.Det er jo ikke en selvvalgt tilstand.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ja, denne type folk ønsker vi ikke langs elvene og vannene våres.

De er ikke velkommen.

Jeg håper at de som var der, og gjorde dette har lest dette, enten her eller på kjent konkurrerende nettside, eller på våre hjemmeside og facebookprofil.

Denne greia er lagt ut mange steder, så muligheten er stor for at disse puddingene har lest det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg