Hopp til innhold
Snakeroll

Barduelva

Recommended Posts

Fine forhold fra Setermoen og vider opp i elva, lenger ned har jeg ikke vert på en stund men regner med de begynner å komme seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Isen er gått i store deler av elva!

Var en tur idag, fikk en røye på 1,5 kg på flue :D

Så fisken hele tiden og det var sinnsykt deilig når den tok. Røya ble sotte ut igjen og håper han er enda større neste gang:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Var der en tur i helga. Lite vann på lørdag og lite fisk å se. Noe mer drag på søndag, bedre fiske. Så et par ørreter på rundt 2 kg, fikk ei røye mellom 1 og 1,5.

God sikt, men redd for at varmen i dagene som kommer trigger en heftig snøsmelting med tilhørende grumsete elv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Noen som hvet hvordan forholdene er om dagen? Returnerer fra ferie over helga å ser frem til å få duppa snører litt igjen. Er det noen som har kontroll på hvilke klekkinger som har vært i elva de siste ukene?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Er det noen her inne som kjenner Barduelva godt? Jeg trenger sårt noen tips til hvilke områder som er egnet for fluefiske. Jeg tar imot alle tips og triks med glede! 

Det er vel ikke noen som vet om et godt fiskevann for fluefiske i området rundt Bardufoss óg, tilfeldigvis? 

På forhånd, takk for hjelpen!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg