Hopp til innhold
Tommy...

SPEY'O'RAMA 2012...

Recommended Posts

Det må du gjøre ja og masse bilder. Jeg ser på på super connect som jeg gjorde i fjor. Da kommer resultatene rett inn. Det var snakk om webcamera også. Hørt noe om det?

Roar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Hei Roar.

Hyggelig at du følger med.

Har ikke hørt om web kamera, men det hadde vært tøft.

Forberedelsene til årets Spey' orama har pågått fra vi dro derfra i fjor. Håper at all treninga kan gjøre at resultatene blir ennå bedre i år enn i fjor :biggrin:

Har brukt mange timer med trening på å forbedre venstre single/snake og generelt kaste lenger m høyra... Har skikkelig trua på vi fra Norge, Geir Hansen, Knut Ekelund, Anita Srand og undertegnede kan gjøre det bra fra oss. Håper selvfølgelig at Knut Syrstad blir med, hvis formen tillater det. Hvis Syrstad stiller er han alltid en favoritt og han er utrolig morsom å være på tur med...

Tommy

Endret av Tommy...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ja det følger jeg med på :-)

Har trua på dere jeg også og det hadde vært kjempemessig om Knut hadde blitt med.

Prata med James i går. Han og Ruairi og Gerard har vært i San Francisco nå og trent. Bilder av dem på Speypages.

Treffer James om noen uker for nå er det snart river Dee vet du :-)

Roar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hi Roar...

Ja, jeg har fått med meg at Carron har vært å trent i San Fransisco.

Ingenting å si på ressursene i det teamet...

Skulle så gjerne hatt de ressursene selv, men vanskelig å finne noen som kan hjelpe til med det

Har et samarbeid med Lee Davison, fra Snakeriver outfitters ang liner og vi holder på med en konk line til 15'1" spey... Blir spennende å se hva vi klarer å "snekre" sammen. Trur og håper lina blir bra og at " litt viking blod" kan gjøre susen...

Lina blir trolig ferdig ca 10-15 Mars...

Tommy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hei Tommy

Kan du sende linken til LiveWeb camera når du kommer over dammen, helst før du nyter en kald øl på trappa foran huset, sammen med gode venner, innhalerer den gode atmosfæren, kommer i rett modus for svært lange kast, osv...?

Tore

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

OK, jeg tror at Knut og Anita setter seg på flyet idag på vei til arenaen ved Golden Bridge. Tommy og Geir kommer etter :excl: .

La oss få "lukte" litt på atmosfæren :P

Lykke til :thumbup:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hei Tore... Stemmer at Knut og Anita reiste i dag. Geir og jeg reiser neste uke. Jeg reiser tirsdag og Geir Torsdag. Vi skal holde dere

oppdatert... Gleder meg noe så jæv...

Tommy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hei Tore... Stemmer at Knut og Anita reiste i dag. Geir og jeg reiser neste uke. Jeg reiser tirsdag og Geir Torsdag. Vi skal holde dere

oppdatert... Gleder meg noe så jæv...

Tommy

Hei Tommy!

Gleder meg til å høre hvordan det går!

Om vi ikke treffes til helgen i Oslo, så får du ha kjempe lykke til i San Francisco! :thumbup:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Kvalifisering og konkurransen går på lørdag og søndag om en uke. 21. og 22. april.

En kan se den live på internet hvis en registrerer seg. Du må registrere deg en gang for hver dag.

Da får du en link som er unik for deg.

Register here to view the 2012 Spey-O-Rama live internet video broadcast, hosted by members of the Golden Gate Angling and Casting Club (GGACC) in San Francisco. Note that if you wish to attend the internet broadcast on both Saturday and Sunday, you must register twice -- once for each day. Please use your same information (name, e-mail, etc.) on both registrations. Space is limited. Registrations are accepted on a first-come-first-served basis.

All registration information will be confidential and will not be used for any email or advertising purposes.

Her er linken:

www.flyfishingresearch.net

Mvh

Roar

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hei folkens...

I morgen er det kvalifisering og da er sirkus i gang. Hele den norske troppen er klare for fight

Vi har hatt noen fantastiske dager her San Fransisco, sol og veldig gode forhold.

Knut Syrstad, Knut Ekelund, Geir Hansen, Anita Strand og Tommy Aarkvisla er klare for kvalliken..

Tommy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Lykke til tommy og dere andre. Har sett noen fine bilder derfra. Jeg er klar og vil se på dere på web. Spennende :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Geir Hansen hadde en fantastisk kvalifiseringsrunde med dagens desidert lengste kast. Han ligger først i kvalifiseringa.

Nå kaster Gerard Downey.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Geir Hansen hadde en fantastisk kvalifiseringsrunde med dagens desidert lengste kast. Han ligger først i kvalifiseringa.

Nå kaster Gerard Downey.

Kjempegøy! :thumbup:

Ligger resultatene ute på nett noe sted, fant ingenting på http://www.spey-o-rama.com/ .

Jeg snakket med Geir for en uke siden, han er ikke den som bruker de største ordene om seg selv, men jeg skjønte at han kanskje aldri har vært i bedre form enn han er i nå! Utrolig morsomt at han klarer å få vist det i verdens tøffeste selskap! :clapping:

Håper de andre lykkes godt også!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Kvalifisering snart ferdig

Gerhard Downey lengste kast 185 fot som er ny verdensrekord

Travis Johnson lengste kast 180 fot

Ruairi Costello lengste kast 170 fot

Tommy Aarkvisla lengste kast 175 fot

Geir Hansen lengste kast 182 fot

Knut Syrstad lengste kast 170 fot

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Ja det er fantastiske lengder. Vet ikke hvordan dette fungerer, men legger inn et word dokument hvor jeg har limt inn resultatlista.

Kvalifisering.doc

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Satt og fulgte med i dag, mye veldig bra kasting.

Imponerende lengder.

Bra innsats på de Norske aktørene, og Knut Syrstad imponerer stort !

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Utrolig kasting av de 10 som gikk til finalen. Ny verdensrekord til gerhard Downey så nå har han rekorden både på 15 og 18 fot. Også fantastisk kasting av knut, tommy og geir. Spesielt imponerte knut som egentlig dro dit for å dele ut premien for lengste kast. Så kl 17 er det finale for jentene og for guttene. Jentene hadde ikke kvalifisering da de var under 10.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg