Hopp til innhold
Anita

5#Cup Tønsberg 22.januar

Recommended Posts

Hei og hopp folkens!

Nå braker det snart løs med første 5#Cup dette året! Stedet er Tønsberg, Messehall A ved 2.dammen, søndag 22.januar. Påmelding fra kl 09.00, med konkurransestart kl 10.00.

Info om regler finner dere på www.castingforbundet.no.

VEL MøTT!

Mvh Tønsberg Fluefiskeklubb :biggrin:

Endret av Anita

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Veldig bra Anita. Sesong 2012 starter i Tønsberg.

Håper setene på tribunen er gode å sitte på og at vaffelene er like gode som før :thumbup: .

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg kommer, men mest for å se på og møte kjente og folk i miljøet, ...stanga blir liggende i 5er-hylla hjemme i Lier. En typisk vinner som Mattis liker nemlig svært dårlig sisteplasser, og dessuten vil femi stangpisking helt sikkert ødelegge formoppbygginga mot styrkeløft NM litt lenger utpå ettervinteren!!

PS! (for de innvidde) Lappen er oppskrytt!!

:blink: :blink: !!

Endret av Mattis!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg kommer, men mest for å se på og møte kjente og folk i miljøet, ...stanga blir liggende i 5er-hylla hjemme i Lier. En typisk vinner som Mattis liker nemlig svært dårlig sisteplasser, og dessuten vil femi stangpisking helt sikkert ødelegge formoppbygginga mot styrkeløft NM litt lenger utpå ettervinteren!!

Hehehe er lappen oppskrytt? Råtassmattis :clapping:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Har du funnet ei ny "lanterne", eller gjeng "grøftaper" :huh:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Sasse, Tommy og Tom Andre, takk for det! 8)

De som så lengdekastingen min i går, fikk vel neppe inntrykk av at det var en konkurransekaster med 25 års erfaring som kastet, jeg hadde glemt å strekke snøret og måtte gjøre det underveis i konkurransen, det var hyl og skrik og tråkking på snøret! Det var et under at det gikk så bra som det gjorde! :blush:

Jeg var faktisk minst like godt fornøyd med presisjonen, selv om jeg var over 20 poeng bak Knut der!

For svenskene som leser resultatlisten, så tror jeg ikke de blir så imponert over lengdene våre, men presisjonresultatene med Knut på topp med 66 poeng og 6 kaster på 55 poeng eller mer viste en imponerende topp og bredde! Karoline imponerte med en sterk 6. plass i åpen klasse! :clapping:

To av de aller mest rutinerte kasterne, Helga og Stein, vant sammenlagt i dame og åpen klasse, mens Vetle kastet kanonbra og vant juniorklassen! :thumbup:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Sasse, Tommy og Tom Andre, takk for det! 8)

De som så lengdekastingen min i går, fikk vel neppe inntrykk av at det var en konkurransekaster med 25 års erfaring som kastet, jeg hadde glemt å strekke snøret og måtte gjøre det underveis i konkurransen, det var hyl og skrik og tråkking på snøret! Det var et under at det gikk så bra som det gjorde! :blush:

Jeg var faktisk minst like godt fornøyd med presisjonen, selv om jeg var over 20 poeng bak Knut der!

For svenskene som leser resultatlisten, så tror jeg ikke de blir så imponert over lengdene våre, men presisjonresultatene med Knut på topp med 66 poeng og 6 kaster på 55 poeng eller mer viste en imponerende topp og bredde! Karoline imponerte med en sterk 6. plass i åpen klasse! :clapping:

To av de aller mest rutinerte kasterne, Helga og Stein, vant sammenlagt i dame og åpen klasse, mens Vetle kastet kanonbra og vant juniorklassen! :thumbup:

Jag är imponerad av längderna med. Vet vad vi kastade för längder när vi hade elitläger i Sverige i nov.

Allt över 32meter inomhus under tävling är långt.

Precisionen är sjukt bra, dags att börja hårdträna.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg