Pjakkur 0 Rapporter innlegg Skrevet desember 29, 2011 (endret) I dag irriterer jeg meg over posten som sendte meg straffegebyr for utilstrekkelig porto på pakker som jeg har sendt fra postkontoret. Da jeg ringte dem fikk jeg beskjed om at jeg alene har ansvar for at pakkene blir frankert rett, uansett om postens ansatte gjør det for meg... Ho ho ho Hilsen "gretten gammel gubbe" Endret januar 2, 2012 av Pjakkur Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
buddy 3 Rapporter innlegg Skrevet desember 29, 2011 Statsråd Solheim,han irriterer hele tida Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Salaren 103 Rapporter innlegg Skrevet desember 29, 2011 (endret) Statsråd Solheim,han irriterer hele tida Du mener han julenissen som reiser land og strand rundt på busines klasse og deler ut millioner og milliarder til lugubre røverstater..? Og så er han i tillegg slik en stor selverklært miljøviter. Irriterer det fjolset virkelig deg..? Salaren Endret desember 29, 2011 av Salaren Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
buddy 3 Rapporter innlegg Skrevet desember 30, 2011 ja, noe grenseløst :mad2: Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Red Butt 0 Rapporter innlegg Skrevet desember 30, 2011 Viktig å lære seg å takle ting som irriterer.. Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
buddy 3 Rapporter innlegg Skrevet desember 30, 2011 hahahaha Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Pjakkur 0 Rapporter innlegg Skrevet desember 30, 2011 Konge :clapping: Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Hermansen 31 Rapporter innlegg Skrevet januar 1, 2012 At jeg ikke finner "Marker dette forumet som lest" på forsiden :) Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
lars p 54 Rapporter innlegg Skrevet januar 1, 2012 At jeg ikke finner "Marker dette forumet som lest" på forsiden Den står da helt nederst den Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Hermansen 31 Rapporter innlegg Skrevet januar 1, 2012 Takk lars p SLapp jeg å irritere meg over den. Kan heller irritere meg over idiotisk plassering av den :D Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder
Pjakkur 0 Rapporter innlegg Skrevet januar 12, 2012 I dag har jeg irritert meg over alle de dustete Behring-Breivik oppslagene i VG og Dagbladet. Den filla begynner å bli ganske oppvridd nå... Relevant lesestoff; http://www.ark.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=5952512&gclid=CIvS8Nipy60CFcovmAodjBYGiw Siter Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på sosiale medier/andre steder