Hopp til innhold
magnusv

Fluebindingsbag

Recommended Posts

hei

var i sverige i helgen å invisterte i scierra flytyingbag, dette er noe som jeg vill absolutt anbefale til alle andre fluebindere vist du reiser litt, å farter rundt til venner å binder flue, selv hjemme er det fantastisk. du har alt i lommer å man kan rive ut alt, alt sitter fast me borrelås så man kan ta det lett ifra å sette det lett påplass igjen :) å det er masse plass i den, har en del utstyr men jeg har kansje bare greid å fylle litt over halle bagen.

mvh magnus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

var i happaranda, fant bagen på ABC vildmarks, var salg dær så jeg fikk den for 719 svenske kroner, skulle jo å til kungfiskaren å kjøpe enda mere fluebindingssaker, men når jeg kom fram var det stengt, då kjente æ at æ blei litt sur, men e det stengt så e det stengt ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Da er jo det halve prisen av bag en til Regal , som jeg har ,der følger det med verktøyfutteral og stikke-etui i prisen.

veil 1500kr.

fin bag du har fått deg der gitt-til en hyggelig pris.

Mvh Espen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

ja er ganske fornøyd me den, men det jeg savner er rom til å ha sakser og alt det andre verktøyet i, men ellers så er bagen komplett ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det borger for en slik her i gården før sommeren også. Genial til reise. :) Ellers i året har vi 10 m2 å boltre oss på.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg