Hopp til innhold
Anita

GL Cup og NM i spey på Fagernes 2011

Recommended Posts

Da er resultatene lagt ut på http://www.castingforbundet.no/ .

Gratulerer så mye til Anita som dobbelt Norgesmester i spey, og Eirik og Tommy med hver sin tittel! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Tommy har hatt litt av en helg med plassifrene 1, 1, 1, 2, 2 og 4 i de seks konkurransene! :clapping:

Det er virkelig synd du ikk har mulighet til å være med til Gøteborg om 3 uker!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Da er resultatlista lagt ut på forbundet sine sider, håper sammendraget i cupen kommer snart også.

Du burde jo havne høyt opp sammenlagt for alle 4 øvelsene, du er jo med hver eneste gang det går en finale - uansett øvelse! :msn-wink:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Gratulerer så mye til Anita som dobbelt Norgesmester i spey, og Eirik og Tommy med hver sin tittel! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Tommy har hatt litt av en helg med plassifrene 1, 1, 1, 2, 2 og 4 i de seks konkurransene! :clapping:

Hi Tom...

Takk for hyggelige ord.

Jeg skal i bryllup fredag og 40-års lag på Lørdag...

Dere som reiser, får gi flatt jern...

Tommy

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Du burde jo havne høyt opp sammenlagt for alle 4 øvelsene, du er jo med hver eneste gang det går en finale - uansett øvelse! :msn-wink:

Takk for det Tom :biggrin: Bare eg får kontroll på finalekastinga mi nå så blir det bra :wink:

Har egentlig ikkje mulighet til å være med i Oslo til helga, men etter å ha sett sammendraget i cupen spørs det om ikkje eg må prøve å få tatt turen likevel..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Så sant så sant Sasse, men det kommer sikkert. Vi gleder oss uansett veldig til Nordic i Göteborg.

Her er også et bilde av anlegget på innsiden av Øya.

Härligt ställe :clapping:

Hoppas det. Jag håller på och kollar möjligheterna att fixa något i Kalmarområdet. Får se vad som går att göra.

Ska bli kul o se er alla i Göteborg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Riktigt bra kastat av er. En del har påpekat att det är korta kast. Jag är dock ganska säker på att vattnet tar ett par meter i längd av de flesta.

Imponerande av ANnta att ligga så högt uppe bland killarna :clapping:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Riktigt bra kastat av er. En del har påpekat att det är korta kast. Jag är dock ganska säker på att vattnet tar ett par meter i längd av de flesta.

Imponerande av ANnta att ligga så högt uppe bland killarna :clapping:

Hei Sasse!

Kasting på vann gjør det litt vanskeligere og kan stjele et par meter, men hovedgrunnen til at det ikke gikk så langt som vi ofte har sett disse kasterne gjøre tidligere tror jeg må være vindforholdene (jeg var ikke der selv). I Norge arrangerer vi, om det er mulig, alle konkurransene på vann og det har vært kastet betydelig lengre før, se bare på stevnene i år i Kristiansand og Tønsberg (Norgesmesterskapet).

De resultatene dere har oppnådd i Sverige i år, spesielt i Ørret lengde med mange kast rundt og over 40 meter er uhyre imponerende. Alle de norske kasterne jeg har snakket med gleder seg utrolig mye til Gøteborg. Det blir utvilsomt årets høydepunkt!

Ja, hatten av for Anita! Hun har tatt kjempeskritt som fluekaster i år spesielt i speyøvelsene der hun har blitt helt rå! :clapping:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Takk for koselige ord gutter :) .

Var hardt å kaste med bihulebetennelse og feber, spesielt i solen på lørdag. :cry: Men formen var gudkjelov litt bedre på søndag :biggrin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hei Sasse!

Kasting på vann gjør det litt vanskeligere og kan stjele et par meter, men hovedgrunnen til at det ikke gikk så langt som vi ofte har sett disse kasterne gjøre tidligere tror jeg må være vindforholdene (jeg var ikke der selv). I Norge arrangerer vi, om det er mulig, alle konkurransene på vann og det har vært kastet betydelig lengre før, se bare på stevnene i år i Kristiansand og Tønsberg (Norgesmesterskapet).

De resultatene dere har oppnådd i Sverige i år, spesielt i Ørret lengde med mange kast rundt og over 40 meter er uhyre imponerende. Alle de norske kasterne jeg har snakket med gleder seg utrolig mye til Gøteborg. Det blir utvilsomt årets høydepunkt!

Ja, hatten av for Anita! Hun har tatt kjempeskritt som fluekaster i år spesielt i speyøvelsene der hun har blitt helt rå! :clapping:

Ok. Kul med en utförligt iakttagelse, är inte direkt bortskämd med det i Sverige. Mycket mörkning här tyvärr.

Jag kör hårdträning nu inför Göteborg. Minst ett pass om dagen. Kom precis in efter ett pass Salmon distance. 3 kast på 55m+, längsta på 59,5meter :clapping:

Helt klart nöjd med det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hi Tom...

Takk for hyggelige ord.

Jeg skal i bryllup fredag og 40-års lag på Lørdag...

Dere som reiser, får gi flatt jern...

Tommy

JIPPI... Jeg får med meg søndagens konkuranser.... JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAA

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

JIPPI... Jeg får med meg søndagens konkuranser.... JIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHAAAAAAAAAAAAAAAAA

Kjempebra, Tommy! :thumbup:

Påmeldingsfristen har egentlig gått ut, men jeg vet at Morgan har fått forlenget påmeldingsfrist for evt. å kunne melde på noen etter Holmendammen. Forslår at du enten tar kontakt med Morgan eller Tellis direkte, så ordner det seg sikkert!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Kjempebra, Tommy! :thumbup:

Påmeldingsfristen har egentlig gått ut, men jeg vet at Morgan har fått forlenget påmeldingsfrist for evt. å kunne melde på noen etter Holmendammen. Forslår at du enten tar kontakt med Morgan eller Tellis direkte, så ordner det seg sikkert!

Hi Tom

Har snakket m Tellis og Morgan... Alt i orden, jeg er klar...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Glimrende Tommy :thumbup: Låner du bort 18" denne gangen også :wink: ??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg fant et litt kult bilde av Tommy og Geir i øvelsen Seatrout Distance. Det var nettopp disse som krysset klinger i finalen:-)

Tommy vant og Geir på andre.

Kryss-1.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg fant et litt kult bilde av Tommy og Geir i øvelsen Seatrout Distance. Det var nettopp disse som krysset klinger i finalen:-)

Tommy vant og Geir på andre.

Snygg bild och grymt ställe att tävla på :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg