Hopp til innhold
Tellis

Nordic Open 2011: 1.-2. oktober

Recommended Posts

Hej allihopa!

Som många utav er redan vet så kommer Westcoast Flycasting Club arrangera Nordic Open den 1-2 oktober i Göteborg. Vi är nu i full gång med alla grejer som skall fixas och arbetet har börjat bra och klubben är glada över detta arrangemang!

Här kommer en liten tillfällig "poster", den kommer att uppdateras allt eftersom fler sponsorer/partners kommer in.

Är ni ett företag som vill sponsra - hör gärna av er hit, tellis@westcoastflycasting.se

Hemsidan kommer att upprättas nästa vecka, den kommer dock ENDAST vara på engelska!

www.nordicflycasting.com

Tävlingen, som namnet kanske avslöjar, är öppen för ALLA! :) Så ut och träna med er!

Bästa hälsningar,

Tellis Katsogiannos

Ordförande i Westcoast Flycasting Club

Endret av Tellis
Lagt til dato i tittel

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Hei Tellis!

Jeg regner med at det vil komme mange deltagere fra Norge til dette stevnet!

Har dere bestemt hvilke regler det skal kastes etter?

Speyøvelsene vil nødvendigvis gå på vann, men vil resten av øvelsene gå på vann (som vi gjør i Norge) eller på land som dere har gjort på årets stevner i Sverige?

Hvilke snører vil være tillatt i trout-øvelsene? Vil det bare være SA ED (120 ft), eller også Barrio og Rio?

Mvh

Tom

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hei Tellis!

Jeg regner med at det vil komme mange deltagere fra Norge til dette stevnet!

Har dere bestemt hvilke regler det skal kastes etter?

Speyøvelsene vil nødvendigvis gå på vann, men vil resten av øvelsene gå på vann (som vi gjør i Norge) eller på land som dere har gjort på årets stevner i Sverige?

Hvilke snører vil være tillatt i trout-øvelsene? Vil det bare være SA ED (120 ft), eller også Barrio og Rio?

Mvh

Tom

Är också nyfiken på just de frågorna. Linorna gissar jag att det är Barrio, Rio Gold och Sa ED.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hej!

Ja detta skall bli en riktigt trevlig tävling! icon_e_biggrin.gif

Just nu "sliter" vi fortfarande med att få ha tävlingen i Slottskogen i Göteborg. Det kommer bli gräs på samtliga överhandsgrenar och vatten för spey. Snöret för trootgrenarna är MED#5, Barrio GT130#5 och Rio Gold Tournament#5

Vi kommer att ha de regler som vi kört under 2011, dvs de regler som sattes på mötet i februari.

Mvh Tellis

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Vilka norrmän/kvinnor ska komma till Göteborg? Några som törs gå ut med det innan ;-)

Ingen hemmeligheter her :msn-wink: Jeg kommer :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det är nu klart att tävlingen kommer att hållas i Slottskogen, mitt i cenrala göteborg! Vi fick tillstånd att speya i stora dammen och vilket gräsfält vi får använda blir bestämt efter "Way out West" festivalen! smile.gif

Karta - http://kartor.eniro.se/m/a7gr4

Mer info kommer inom kort!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Det är nu klart att tävlingen kommer att hållas i Slottskogen, mitt i cenrala göteborg! Vi fick tillstånd att speya i stora dammen och vilket gräsfält vi får använda blir bestämt efter "Way out West" festivalen! smile.gif

Karta - http://kartor.eniro.se/m/a7gr4

Mer info kommer inom kort!

Flotters! :clapping: Da bestiller vi overnatting :biggrin:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hemsidan uppdaterad med hotel, arenan,sponsorer samt intervjuer (fler kommer, inväntar svar ifrån några) :)

The website is now updated with hotels, sponsors, map of the arena and some interviews!

www.nordicflycasting.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg kommer ikke...Men lykke til alle sammen...

Tommy

Skal du til Japan i stedet?

Mathias nevnte at dette stevnet ser ut til å kollidere med Nordic open. Det var jo dumt, selv om det neppe er så veldig mange som hadde planer om å delta på begge disse stevnene.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg kommer ikke...Men lykke til alle sammen...

Tommy

....men Mattis Kastedag da, Tommy? Eneste fluefiskearrangement uten konkurranse, bare hygge! Litt som da vi på Sanitetshuset på Konnerud etter skisøndagen med hopp og sprett og sving og tjohei på Løvåsjordet og søndagskjøttkakemiddag hjemme, møtte opp på premieutdelinga søndag kveld.... først Donaldfilm, Mikke og Pluto (8mm) og gratis rosinbolle og Solo før alle fikk pokal!!! Det var tider det! (..vi snakker om 60-tallet)

Endret av Mattis!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Do not forget to send your Application, Send your name, club/team, nation and what events you are participating in,

to info@nordicflycasting.com

Deadline application 2011-08-31

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Do not forget to send your Application, Send your name, club/team, nation and what events you are participating in,

to info@nordicflycasting.com

Deadline application 2011-08-31

Husk å legge dette inn på nettsiden Tellis! Det står ingenting om det der (fristen altså), så det er mange som ikke er klar over det :shock: Jeg sier ifra til de jeg kan :biggrin:

Endret av Anita

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Husk å legge dette inn på nettsiden Tellis! Det står ingenting om det der (fristen altså), så det er mange som ikke er klar over det :shock: Jeg sier ifra til de jeg kan :biggrin:

Hej!

Det står i inbjudan, i alla fall i PDF filen. Men jag skall uppdatera hemsidan imorgon!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hej!

Det står i inbjudan, i alla fall i PDF filen. Men jag skall uppdatera hemsidan imorgon!

Det er bra :biggrin: Har ikke sett det noe sted jeg.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Sakset fra www.castingforbundet.no:

Castingforbundet vil ta ut et landslag til Nordic Open (01.-02.okt) kort tid etter Guideline cup/NM i spey på Fagernes 10.-11. sept. Ønsker du å sikre deg en plass i det åpne stevnet, bør du imidlertid melde deg på før fristen på 31. aug.

For påmelding, besøk: www.nordicflycasting.com

Castingforbundet har av arrangøren fått forlenget frist for påmelding av landslaget, men de som er usikre på om de blir tatt ut, bør melde seg på nå.

Det tas sikte på å ha uttaket ferdig i uke 37, men ved behov så vil man vente til etter Guideline cup i Oslo 17.-18.sept. for å besette de siste plassene.

Med forbehold om ev. endringer, tas i utg.pkt. de 4 best kvalifiserte kasterne i hver øvelse/klasse ut til landslaget. Noen kastere vil kunne være blant de 4 i flere øvelser. Alle som er tatt ut vil kunne stille for landslaget i andre øvelser enn den/de øvelse® som er grunnlag for uttaket.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hvor har folket tenkt å overnatte ? ser at det ligger noen tips på arrangørens nettside, men det hadde jo vært både kjekt og sosialt å "samlet" seg på ett sted ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Some of the international payments reuqiers more detailed information.

This is what you need in that case!

Westcoast Flycasting Club

Böttö Fyrs Väg 9

423 41 Torslanda

Swedbank

I would also like to remind you that the last application date was yesterday. However you will have untill sunday the 4/9 to make your application!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg