Hopp til innhold
Taffern

Hjelp til klasse 3 stang / snelle

Recommended Posts

Heisann,

Har lyst til å kjøpe meg en klasse 3 stang, har kikket på Eikre sin Fluvius 8'6" #3

Noen som har erfaringer med denne stanga? Prøvd å gjøre litt research her og der, men finner lite ang. brukeropplevelser osv på denne klasse 3 typen.

Ser også at Eikre har en litt rimligere variant, Facile 8'0" #3

Tror dere jeg som ny i gamet vil merke forskjell på disse 2 stengene?

(Stanga vil bli brukt til ørretfiske i små/middels store innlandsvann.)

Så til snella, da har jeg kikket på Eikre`s Varius #3. Finner også lite info fra brukere ang. denne.

Lurer derfor på om dette er ei snelle jeg burde gå for om det blir kjøp av en av de to stengene over.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder
  • [[Template core/front/sharelinks/email is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Hei!

Jeg har planer om og skaffe meg en av de stengene du snakker om og du kan altids lese hva som står i alt om fiske. Der har de vist nokk testet stenger i klasse 6# da. det skiller bare en karakter i forskjell. mellom den middelsmådlige facile og den litt mer autoriterte fluvius. Mens klasse 4# til fluvius har fått en 6er om man blar seg litt frem i bladet og en klasse ned burde ikke synke så mye i karakterer. :lol:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
  • [[Template core/front/sharelinks/email is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]

Hei!

Jeg har planer om og skaffe meg en av de stengene du snakker om og du kan altids lese hva som står i alt om fiske. Der har de vist nokk testet stenger i klasse 6# da. det skiller bare en karakter i forskjell. mellom den middelsmådlige facile og den litt mer autoriterte fluvius. Mens klasse 4# til fluvius har fått en 6er om man blar seg litt frem i bladet og en klasse ned burde ikke synke så mye i karakterer. :lol:

Var hos Narvesen på fredag, da hadde de fått inn et nytt nummer av Alt om fiske. Fant ikke noe om Eikre i de, kikka kjapt igjennom i kiosken. Har veldig lyst på en stang fra Eikre + Snelle. Vet bare ikke helt om jeg skal kjøpe nå med engang eller om jeg skal få litt mer erfaring ang. kasting. Er ganske ny i gamet, og blir kanskje litt i overkant mtp. pris i og med at jeg er såpass ny i gamet. Kun fått 1 ørret på den stanga jeg har nå + 4mort og 5 abbor :P

Har kikket på en #4 stang istede nå, har en 5`er fra før. Dog ikke Eikre, men Guideline.

Hmm, kanskje kjøpe snella først også stanga litt seinere... jaggu ikke lett det her!

(Dette innlegget ble skrevet i all hast, mulig det ble litt rotete)

Endret av Taffern

Del dette innlegget

Lenke til innlegg