Hopp til innhold
Geronnymo

Prima Villmarksliv

Recommended Posts

Var i Oslo forrige helg og skulle stikke innom. Butikken i Møllergata var stengt og nettsiden er nede. Noen som vet noe om saken? Trenger ny tupp til min Slate Lightweight 10 #7

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på sosiale medier/andre steder

Får håpe noen har kjøpt eller kjøper agenturet på Slate, synd hvis det forsvinner og på en måte.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Får håpe noen har kjøpt eller kjøper agenturet på Slate, synd hvis det forsvinner og på en måte.

Helt enig. Fantastisk gode stenger til en fornuftig pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Helt enig. Fantastisk gode stenger til en fornuftig pris.

Vel talt! Mine Slate-stenger har gitt meg mye glede og et fantastisk fluefiske etter laks... Spenstige stenger med et godt kastepotensiale og fortreffelige fiskeegenskaper - lette å jobbe med. Vaderne har også vært slitesterke.

Har vært - og er mye Slate-glede her ja :msn-wink:

Mildt sagt veldig trist hvis brandet forsvinner.

Willy R. Simonsen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Synd visst slate forsvinner ja,har flere tohånds og en enhånds stang i det merke.Gode stenger til en grei pris.vadere og jakker har jeg også hatt.

Har alltid fått kjempe service her om noe har blitt ødelagt eller må byttes ut.

Mvh Kvinalax

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Egentlig litt rart at det endte som det gjorde, men kan vel fort skje selv med skikkleige butikker når store aktører kjører billig, billig, billig og i tillegg satser man litt for hardt på kjente brands fra USA.

Ikke vet jeg, men veldig dumt at Phat og Prima måtte legge inn årene.

Destination var jo og en super butikk, men virker nesten som salg av amerikanse stormerker og mindre amerikanske merker rett og slett ikke gir god nok butikk i alt virvaret av østen greier som enkelte pumper ut billig.

Begynner nesten å tenke at jeg ikke liker skittfiske og de.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Jeg knakk tupen på min slate lightweight 10fot #7 jeg og!!!! Og de er konkurs, hva gjør jeg da....? Med den avtalen om kjøp av ny tupp til 300kr?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg

Hei , ja Prima er konkurs , og Nordisk fiskeutstyr har kjøpt opp restlageret av stenger og deler til Slate sakene.

Du kan henvende deg der , kanskje det er igjen noe , men dealer som deler til 300 etc eksisterer selvsagt ikke lengere.

Slate-snellene vett jeg ikke om det finnes noe deler til.

Lykke til.

Espen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg